🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21060.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا دسترسی هواوی به قطعات را سخت‌تر کرد؛ چین در پی اقدام متقابل

دولت ترامپ علاوه بر تمدید قانون منع شرکت‌های آمریکایی از داد و ستد با هواوی، در صدد قطع ارتباط بین این شرکت و تولیدکنندگان چیپ در خارج از آمریکا است. وزارت بازرگانی ایالات متحده قانونی ...

دولت ترامپ علاوه بر تمدید قانون منع شرکت‌های آمریکایی از داد و ستد با هواوی، در صدد قطع ارتباط بین این - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - شرکت و تولیدکنندگان چیپ در خارج از آمریکا است. وزارت بازرگانی ایالات متحده قانونی را تصویب کرده که بر اساس آن شرکت‌های خارجی که در فرایند تولید خود از نرم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - افزار یا سخت افزارهای آمریکایی استفاده می کنند، بدون دریافت مجوز از واشنگتن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - حق فروش چیپ به هواوی را ندارند.

هرچند این قانون فروش چیپ های در خط تولید تا ۱۲۰ روز را دیگر را بلامانع دانسته اما با تحت فشار گذاشتن شرکت‌هایی نظیر TSMC می تواند بحران جدیدی را پیش پای هواوی قرار داده و این شرکت را از نظر دسترسی به تراشه های حیاتی با چالش مواجه کند.

دولت ترامپ در ماه می سال گذشته هواوی و ۱۱۴ شرکت وابسته به آنرا به اتهام جاسوسی برای دولت چین در لیست سیاه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - قرار داده و داد و ستد شرکت های - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - آمریکایی با آنها را منوط به دریافت مجوز کرد. هواوی اما با جایگزین کردن شرکت‌های دیگر به جای شرکای آمریکایی کماکان به عنوان بازیگری اصلی در بازار موبایل و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - ارتباطات به کار خود ادامه داد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی

آنطور که «ویلبِر لوییس راس»، وزیر بازرگانی آمریکا می گوید تحریم های اولیه کارایی چندانی نداشته و دولت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - باید قوانین را به گونه ای اصلاح می کرد که مانع بکارگیری فناوری های آمریکای علیه منافع این کشور شود.

این اقدام خشم دولت چین را - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - در پی داشته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - و به گفته منبعی آگاه پکن در آستانه انجام اقدامات متقابل نظیر تهیه فهرستی از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - شرکت های غیرقابل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - اعتماد است که احتمالا به وضع برخی تحریم‌ها علیه تعدادی از شرکت های آمریکایی نظیر اپل، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - کوالکام، سیسکو و بوئینگ منجر می شود.

آنطور که منابع چینی می‌گویند دولت خود را برای انجام دور تازه‌ای از بازرسی های نامحدود این شرکت ها آماده می کند که مثل شمشیری روی سر آنها آویخته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر زرندیه استان مرکزی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone