🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38668.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تولید آیفون 10 متوقف می شود؟

هفته گذشته گزارشاتی از کاهش تولید قطعات آیفون 10 منتشر شده بود و حالا «مینگ چی-کو»، تحلیگر ارشد موسسه KGI که اطلاعات دست اولی از کمپانی اپل دارد، از احتمال توقف تولید این موبایل خبر ...

هفته گذشته گزارشاتی از کاهش تولید قطعات آیفون 10 منتشر شده بود و حالا «مینگ چی-کو»، تحلیگر ارشد موسسه KGI که اطلاعات دست اولی از کمپانی اپل دارد، از احتمال توقف تولید این موبایل خبر داده است.

بر این اساس آیفون 10 با فروش 18 میلیون دستگاه در سه ماهه اول 2018 عملکردی بسیار پایین تر از استاندارهای کمپانی کوپرتینویی داشته و حتی انتظارات کارشناسان مبنی بر فروش 20 تا 30 میلیونی را نیز برآورده نساخته است.

این تحلیلگر با پیش بینی فروش 13 میلیون آیفون - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 10 در بهار سال آتی تاکید می کند که یکی از دلیل ناموفق بودن این اسمارت فون چرخه طولانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعویض موبایل های قدیمی با مدل های جدید در چین است.

اگرچه موسساتی مانند Kantar Worldpanel از پرفروش بودن پرچمدار اپل در چین خبر داده اند اما مینگ چی - کو عقیده دارد که اپل در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جلب نظر خریداران این بازار پرسود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و رقابتی چندان موفق نبوده است.تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقییکی دیگر از دلایل احتمالی عدم موفقیت این موبایل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بریدگی بالای نمایشگر است که به مذاق برخی کاربران خوش نیامده و حتی در نمایش برخی اپلیکیشن ها به مشکلاتی منجر شده بود.

از طرف دیگر کاربران بازارهای پر رونقی مانند چین و هند بیش از موبایل های پرچمدار و گرانقیمت به موبایل های اقتصادی اندرویدی تمایل دارند.

مینگ چی - کو با کنار یکدیگر قراردادن موارد مذکور به این نتیجه رسیده که اپل احتمالا در تابستان سال آتی تولید مدل های 2017 را متوقف کرده و منحصرا روی نسل بعدی آیفون تمرکز می کند.

انتظار می رود در پاییز سال آینده شاهد معرفی دو مدل 6.5 و 6.1 اینچی باشیم که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به ترتیب از نمایشگرهای با پنل OLED و LCD بهره می برند. این در حالی است که مدل دارای پنل LCD احتمالا بین 650 تا 750 دلار خواهد داشت اما کاربران - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای خرید مدل دیگر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باید 1000 دلار کنار بگذارند.

با این حال نمی توان با اطمینان از توقف تولید پرچمدارهای فعلی اپل سخن گفت چرا این کمپانی معمولا یک یا دو سال پس از معرفی مدل های جدید نیز به فروش مدل های قدیمی تر ادامه می - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهد.

- تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone