🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38670.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ترکیب میان رده های ال جی آشفته تر شد؛ رونمایی از +LG X4 در کره جنوبی

اگر خاطرتان باشد ال جی چندی پیش اعلام کرد که دست کم برای مدتی محدود از بازار موبایل های اقتصادی کناره گیری می کند و عمده تمرکزش را روی محصولات پیشرفته قرار خواهد داد. با ...

اگر خاطرتان باشد ال جی چندی پیش اعلام کرد که دست کم برای مدتی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - محدود از بازار موبایل های اقتصادی کناره گیری می کند و عمده تمرکزش را روی محصولات پیشرفته قرار خواهد داد. با این حال اما کمپانی کره ای همچنان به معرفی بدون هدف تلفن های هوشمند جدید خود در این دسته ادامه می دهد.

از طرفی با درنظر داشتن اینکه بنابر دستور مدیر واحد موبایل ال جی توسعه پرچمدار آتی سری جی به کلی متوقف شده و قرار است که از ابتدایی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ترین مرحله آغاز گردد، به نظر نمی رسد که دست کم تا چند ماه دیگر چشممان به یک موبایل بسیار پیشرفته از جانب ال جی روشن گردد.

اما باز گردیم به اصل ماجرا؛ خبرگزاری های کره ای روز گذشته اعلام کردند که - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این شرکت ظاهرا یک موبایل میان رده دیگر به نام +X4 را در کشور خود معرفی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرده. این تلفن هوشمند قرار است که از طریق سه اپراتور اصلی کره - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جنوبی با قیمت ۲۸۰ دلار به بازار این کشور عرضه گردد.

تلفن هوشمند مورد بحث همراه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با اندروید ۷.۰ نوقا به دست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربران خواهد رسید و به امکاناتی نظیر چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه مایکرواس دی مجهز شده است. در بخش پشتی بدنه این گجت نیز یک دوربین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اصلی ۱۳ مگاپیکسلی جا خوش کرده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

میان رده جدید ال جی همچنین به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزلوشن اچ دی مجهز شده است

میان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رده جدید ال جی همچنین به یک نمایشگر ۵.۳ اینچی IPS با رزلوشن اچ دی (720p) مجهز شده است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و به خاطر دریافت استاندارد نظامی MIL-STD810G در برابر فشار، لرزش، دمای بالا یا پایین، شوک های حرارتی و رطوبت مقاوم است. لازم به یادآوری است که پنل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پشتی این موبایل نیز از آلومینیوم ساخته شده است.

+LG X4 به خاطر بهره گیری از تبدیل کننده صدای دیجیتال به آنالوگ کیفیت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صدای خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. یک حسگر اثرانگشت نیز در بخش پشتی بدنه این موبایل در نظر گرفته شده و تامین انرژی کلیه قطعات آن به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی محول گردیده است.

- تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone