🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38669.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات دقیق دوربین سری گلکسی اس 9 منتشر شد؛ احتمال گشودگی دهانه لنز متغیر

تنها حدود یک ماه به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ باقی مانده ولی همچنان اطلاعات بسیاری منتسب به آنها منتشر می شود. به تازگی اطلاعاتی ...

تنها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حدود یک ماه به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی گلکسی اس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 9 و گلکسی اس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 9 پلاس سامسونگ باقی مانده ولی همچنان اطلاعات بسیاری منتسب به آنها منتشر می شود. به تازگی اطلاعاتی منتسب به آنها انتشار یافته که اشاره به مشخصات - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دوربین این دو  دارد.

این اطلاعات که از طریق منابع کره ای منتشر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده اشاره به این موضوع دارد که دوربین این دو پرچمدار با یکدیگر متفاوت است. بر این اساس گلکسی اس 9 از دوربین اصلی 12 مگاپیگسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال بهره می برد، در حالی که گلکسی اس 9 پلاس دارای دوربین اصلی دوگانه با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حسگرهایی با رزولوشن مشابه 12 مگا پیکسلی است.

گشودگی دهانه لنز موبایل های سری گلگسی اس 9 متفاوت و به میزان F1.5 یا F2.4 قابل تنظیم است

نکته جالب تری که در این گزارش به آن اشاره شده، بهره مندی این دو موبایل آتی سامسونگ از گشودگی دهانه لنز متفاوت است. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بدین ترتیب می توان میزان نوری که به حسگر دوربین می رسد را تنظیم کرد. بنا بر اطلاعاتی که منبع کره ای منتشر کرده، بازترین میزان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گشودگی دهانه لنز این دو تلفن هوشمند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - F1.5 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است. بدین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترتیب این دو موبایل به از این نظر در بین تمام موبایل های دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازترین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میزان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گشودگی دهانه لنز را دارند. پس از این دو ال جی V30 قرار دارد که میزان F1.6 را ارائه می دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لازم به ذکر است که گشودگی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دهانه لنز هر چه بازتر باشد (یا به عبارتی عدد F پایین تر)، میزان نور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیشتری به حسگر می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رسد و بدین ترتیب کیفیت عکس برداری در نور کم بهبود می یابد.

این منبع کره ای همچنین به این موضوع اشاره دارد که دو موبایل پرچمدار مذکور امکان تنظیم گشودگی دهانه لنز به میزان F2.4 را نیز دارند. بدین ترتیب می توان پیش از اقدام به ثبت تصویر میزان آن را از بین دو عدد یاد شده تنظیم کرد که این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قابلیت مشابه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با دوربین های حرفه ای DSLR است.

همچنین همان طور که در گمانه زنی های پیشین نیز آمده بود، گلکسی اس 9 از دوربین اصلی تکی بهره می برد، در حالی که برای گلکسی اس 9 پلاس دوربین دوگانه در نظر گرفته شده است. همچنین گلکسی اس 9 پلاس قابلیت ثبت همزمان دو تصویر با دو لنز را دارد. این موبایل می تواند با استفاده از دو دوربین محاسبات عمق میدان و فاصله سوژه ها به نحوی بهره می برد که تاکنون در موبایل های دیگر تعبیه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نشده است. بدین ترتیب انتظار می رود تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دوربین سلفی سری گلگسی اس 9 امکان ضبط ویدیوهای صحنه آهسته را دارد

دو پرچمدار آتی کمپانی کره ای از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برند که فوکوس خودکار و امکان شناسایی عنبیه چشم را نیز با خود به همراه دارند. همچنین ادعا شده که دوربین سلفی موبایل های مذکور از قابلیت ضبط ویدیو های صحنه آهسته نیز پشتیبانی می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در نهایت این گزارش اشاره به سایر مشخصات سخت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - افزاری دو تلفن هوشمند پرچمدار کره ای دارد. بر این اساس گلگسی اس 9 از نمایشگری 5.77 اینچی بهره مند خواهد بود، در حالی که گلگسی اس 9 پلاس نمایشگری 6.22 اینچی خواهد داشت. میزان رم گلگسی اس 9 نیز 4 گیگابایت و باتری آن 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که گلگسی اس 9 پلاس با رم 6 - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیگابایتی به همراه باتری 3500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

انتظار می رود دو پرچمدار آتی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل (WMC) سال جاری میلادی که از 7 تا 10 اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone