🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33156.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تبلت گوگل پیکسل اسلیت رسماً معرفی شد

امروز گوگل در جریان کنفرانس معرفی محصولاتش به صورت رسمی از تبلت گوگل پیکسل اسلیت جدید رونمایی کرد که با رنگ آبی (Midnight Blue) و شیک خود می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس ...

امروز گوگل در جریان کنفرانس معرفی محصولاتش به صورت رسمی از تبلت گوگل پیکسل اسلیت جدید رونمایی کرد که با رنگ آبی (Midnight Blue) و شیک خود می‌تواند رقیبی برای آیپد پرو اپل یا سرفیس پرو مایکروسافت به شمار رود.

پیکسل اسلیت در واقع اولین تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم گوگل است که معرفی می‌شود و قرار است به همراه یک قلم و یک جفت دوربین عرضه شود که یکی در جلو و دیگری در بدنه‌ی پشتی قرار گرفته است. بدین ترتیب دو حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض نقش دوربین‌های این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گجت را ایفا خواهند کرد و با استفاده از یادگیری ماشینی می توانند عکس‌ های پرتره مطلوبی ثبت کنند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پیکسل اسلیت از صفحه نمایش ال سی دی ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسلی با تراکم پیکسل ۲۹۳ نقطه در اینچ بهره می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برد. گوگل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مدعی شده از تکنولوژی ال سی دی جدیدی برای این نمایشگر‌ها استفاده کرده که آن را بسیار سریعتر و کم مصرف‌تر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از ال سی دی ‌های مشابه کرده است. ضمن اینکه در این تبلت یک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پردازنده‌ی نسل هشتم Core i7 8500Y اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این در بدنه‌ی پشتی تبلت یاد شده، قسمت‌های سیاه رنگی نیز به چشم می‌خورد که ممکن است مربوط به ارتباطات شبکه‌ی مخابراتی باشد. همچنین یک درگاه USB-Type C در بدنه‌ی کناری و بلندگوهایی در دو طرف آن تعبیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده و خبری از جک هدفون ۳.۵ میلیمتری روی آن نیست.

تبلت یاد شده به همراه صفحه کلید جدا شدنی به نام کیبورد پیکسل اسلیت عرضه می‌گردد و کاربر می‌تواند با اتصالش، تبلت مذکور را به یک لپتاپ تبدیل کرده و سرعت تایپ خود را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به نوعی افزایش دهد. گفتنی است صفحه کلید یاد شده بصورت فیزیکی به گجت متصل خواهد شد و خبری از ارتباط بلوتوثی در آن نیست. همچنین برای اولین بار در کروم بوک ها حسگر اثر انگشت تعبیه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این تبلت به سه مدل مختلف با قیمت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پایه‌ی ۵۹۹ دلار عرضه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌شود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و کاربران می‌توانند کیبورد جداشدنی آن را با صرف هزینه‌ی ۱۹۹ دلاری خریداری کنند. قیمت قلم پیکسل بوک پن نیز ۹۹ دلار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است.

 

تماشا کنید: گوگل از گوشی‌های پیکسل ۳ ، تبلت پیکسل اسلیت و سایر محصولات خود رونمایی کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone