🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42230.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسکنر جدید بوش با توانایی تشخیص جنس لباس‌ها و مواد غذایی مختلف معرفی شد

کمپانی آلمانی «Bosch» در نمایشگاه IFA برلین از طرح مفهومی اسکنری رونمایی کرده که می تواند در عرض چند ثانیه، جنس پارچه به کار رفته در لباس ها را شناسایی کرده و حتی مواد غذایی ...

کمپانی آلمانی «Bosch» در نمایشگاه IFA برلین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از طرح مفهومی اسکنری رونمایی کرده که می تواند در عرض چند ثانیه، جنس پارچه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به کار رفته در لباس ها را شناسایی کرده و حتی مواد غذایی را از یکدیگر تشخیص دهد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

ابزار مورد بحث «X-Spect» نام داشته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و پس از اسکن کردن لباس یا ماده غذایی (که البته فقط مواد غذایی همگن مانند میوه ها یا لبنیات امکان شناسایی شدن را دارند) داده ها را برای تحلیل به سروری در فضای ابری ارسال کرده و نتیجه را روی نمایشگر کوچک خود نشان می دهد.

اسکنر X-Spect اطلاعات لکه لباس ها را به ماشین لباسشویی بوش ارسال می کند

جالب اینجاست که اسکنر X-Spect جنس لکه های روی لباس را نیز تشخیص می دهد که امکان هماهنگی آن با ماشین های لباسشویی بوش نیز وجود داشته و شست و شوی بهتر و با کیفیت تری را به ارمغان می آورد. البته لازم به ذکر است که اسکنر مورد بحث در حال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حاضر تنها توانایی تشخیص - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو ترکیب مختلف - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از یکدیگر را داشته که توسعه دهندگان در حال کار بر روی افزایش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این تعداد هستند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیتعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به گفته دکتر «آرن ون بیرن» سرپرست بخش فناوری های غذا و حسگر بوش، محصول مورد بحث در زمان تماس با اجسام مختلف، از دو اسکنر اپتیکال برای تشخیص ساختار مولکولی جسم مورد نظر استفاده کرده و سپس دیتا را برای دریافت نتیجه نهایی به سرور مخصوص ارسال می کند.

گفتنی است کمپانی بوش ایده های مختلفی برای بهره گیری از فناوری جدید دارد که یکی از آنها استفاده در یخچال ها برای پایش مواد غذایی است. همچنین از آنجایی که X-Spect فعلاً یک طرح مفهومی است، شرکت سازنده از تاریخ عرضه و قیمت آن سخنی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone