🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25433.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی می نوت ۱۰ و هنر شیائومی در چیدمان قطعات [تماشا کنید]

ضرب المثلی هست که می‌گوید دوربین خوب، باتری حجیم و اسپیکرهای قدرتمند را نمی‌توان با هم داشت. اما شیائومی خلاف این را ثابت کرده و توانسته دوربین ۵ گانه، اسپیکر‌ی با حجم یک سی‌سی و ...

ضرب المثلی هست که می‌گوید دوربین خوب، باتری حجیم و اسپیکرهای قدرتمند را نمی‌توان با هم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - داشت. اما - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - شیائومی خلاف این را ثابت کرده و توانسته دوربین ۵ گانه، اسپیکر‌ی با حجم یک سی‌سی و باتری غول‌آسای ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت را در می نوت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - ۱۰ جای دهد. کالبد شکافی این گوشی به خوبی تبحر کمپانی چینی در جای دادن قطعات را به رخ می‌کشد.

می نوت ۱۰ یا CC9 Pro (اسامی مختلف برای بازارهای مختلف) برای نشان دادن محتویاتش، نیاز دارد تا قاب پشتی آن را باز کنید. پس از آن چند لایه وجود دارد که باید به آرامی آن‌ها را جدا کنید. یکی از آن‌ها چیپ NFC و دیگری یک ورقه گرافیت برای پخش کردن حرارت چیپست است. علاوه بر این دو، یک لایه دیگر برای محافظت از ماژول دوربین ۵ گانه مشاهده می‌شود که فلاش ۴ گانه LED و سیستم فوکوس خودکار لیزری را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

بعد از برداشتن قاب محافظ دوربین‌ها، می‌توان ماژول دوربین را از بدنه می نوت ۱۰ جدا کرد. سنسور ۱۰۸ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - مگاپیکسلی که نسخه شخصی‌سازی شده سنسور ISOCELL - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - HMX سامسونگ است، به همراه سنسور تله فوتو با بزرگ‌نمایی ۵ برابری به خوبی لرزشگیر اپتیکال را به رخ می‌کشند. نکته جالب اینجاست که شیائومی توانسته باتری حجیم ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت را در این گوشی جای دهد و از طراحی «L» شکل استفاده نکند؛ قابلیتی که اپل هنوز به آن نرسیده است.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

با وجود این قطعات، شیائومی نتوانسته حسگر اثر انگشت معمول اپتیکال را زیر صفحه نمایش جای دهد. به همین دلیل این کمپانی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - از یک لایه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - فوق نازک ۰.۳ میلی‌متری که به وسیله تکنولوژی میکرولنز میسر شده، بهره گرفته است. گفتنی است که این حسگر به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد و کاربر نبود آن را حس نخواهد کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان  استان خراسان

قطعه جذاب دیگری که می‌تواند در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - کالبد می نوت ۱۰ دید، مادربورد کوچک آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - است. در این بورد، چیپست اسنپدراگون 730G به همراه رم LPDDR4X و حافظه UFS 2.1 به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - خوبی در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - کنار هم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - قرار گرفته‌اند. در نهایت می‌توانید ویدیو رسمی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر خراسان استان خراسان - کالبدشکافی می نوت ۱۰ را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone