🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42604.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جزئیات تازه از دوربین گلکسی نوت ۸: لنز دوگانه همراه با زوم اپتیکال دوبرابری

پیشتر در خبرها خواندید که ال جی تلاش دارد تلفن هوشمند وی ۱۰ را همراه با بزرگ ترین سنسور دوربین عرضه نمایید و آن را به لنزی به گشودگی f/1.6 مجهز کند. اما روشن است ...

پیشتر در خبرها خواندید که ال جی تلاش دارد تلفن هوشمند وی ۱۰ را همراه با بزرگ ترین سنسور دوربین عرضه نمایید و آن را به لنزی به گشودگی f/1.6 مجهز کند.

اما روشن است که رقیب - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی یعنی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ نیز از تلاش هایش برای ارائه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهترین تجربه کاربری استفاده از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوربین موبایل عقب نشینی نمی کند و گزارشاتی هم که در این باره منتشر شده اند همگی نشان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میدهند دوربین پرچمدار آتی این شرکت دستخوش به روز رسانی گسترده ای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

طبق شایعات گلکسی نوت ۸ همراه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با دوربین اصلی دوگانه عرضه می گردد و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به همین خاطر اولین پرچمدار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اصلی سامسونگ لقب خواهد گرفت که چنین مشخصه ای دارد. روز گذشته نیز وبسایت کره ای ETNews ارزیابی هایی را در مورد مشخصات دوربین این اسمارت فون ارائه کرد.

این خبرگزاری با استناد به گفته های منابع آگاه به صنعت اعلام داشته که گلکسی نوت ۸ به یک دوربین اصلی دوگانه با لنزهای اپتیکال ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل هایی دوبرابر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اندازه معمول (که البته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نخستین بار این ترکیب را در موبایل های سری گلکسی اس ۷ به کار گرفت) و تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده و همزمان امکاناتی نظیر لرزشگیر و زوم اپتیکال دوبرابری دارد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به لطف تکنولوژی لنز دوگانه، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زوم اپتیکال به تدریج روی موبایل های بیشتری به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خدمت گرفته شد و باید بگوییم که عموما به زوم دیجیتال ترجیج داده می شود چراکه به لحاظ کیفیت از آن برتر است.

عکس هایی که با استفاده از زوم دیجیتالی گرفته می شوند معمولا شکلی پیکسل پیکسل و مملو از نویز دارند.

البته آنچه گفته شد ارزیابی های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته تا این مرحله - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است و مشخص نیست که آیا سامسونگ درنظر دارد قابلیت زوم اپتیکال را درست مانند آیفون ۷ پلاس به شکل تمام و کمال برای این پرچمدار در نظر بگیرد یا خیر.

گفتنی است طبق پیش بینی ETNews استفاده از تکنولوژی لنز دوگانه روی نوت ۸ پیش قراولی خواهد بود بر کاربرد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن روی دیگر محصولات موبایلی این شرکت و در واقع سامسونگ قصد دارد این سیستم را روی تمامی موبایل های تولیدی اش پیاده سازی نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone