🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42599.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ناقوس بیگ بن برای چهار سال خاموش می شود

ناقوس مشهور ساعت بیگ بن قرار است که به منظور انجام پاره ای عملیات های تعمیراتی و حفظ سلامت و ایمنی کارگران برای مدت چهار سال به حالت بی صدا در بیاید. جالب است بدانید ...

ناقوس مشهور ساعت بیگ بن قرار است که به منظور انجام پاره ای عملیات های تعمیراتی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و حفظ سلامت و ایمنی کارگران برای مدت چهار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سال به حالت بی صدا در بیاید.

جالب است بدانید که این ساعت حالا مدت ۱۵۷ سال است که به صورت بی وقفه کار می کند و حتی برای لحظه ای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عقربه های آن از کار نیافتاده اند اما بنابر تصمیم مدیران شهری لندن و به خاطر انجام عملیات های تعمیری از ظهر دوشنبه هفته آینده تا زمانی که فرایند نوسازی برج الیزابت به اتمام برسد (طبق برنامه ریزی ها سال ۲۰۲۱) ناقوس آن برای آخرین بار به صدا در می آید.

البته باید اشاره کنیم که بی صداسازی ناقوس ها قطعا با انتقاد بسیاری روبرو خواهد شد اما مقامات پارلمانی انگلستان اعلام کرده اند که اتخاذ این تصمیم برای حفظ ایمنی و سلامت کارگرانی که فرایند بازسازی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برج را بر عهده دارند ضروری بوده است.

یکی از سخنگویان پارلمان در این باره گفته است:

زنگ این ساعت به منظور ایجاد محیط ایمن برای افرادی که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در نوسازی برج مشارکت دارند برای مدتی قطع خواهد شد چراکه مجاورت پیوسته به این صداهای بلند خطراتی جدی را متوجه شنوایی این افراد می کند و مانع از عملکرد مناسب شان می شود.

گفتنی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است مکانیک هایی که هم اکنون روی بیگ بن کار می کنند برای جلوگیری از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این خطرات از برخی ابزارهای تضعیف کننده صدا بهره می گیرند با این همه هر هفته برای مدتی محدود در معرض صدا قرار می گیرند و به همین خاطر چندان در معرض خطر قرار ندارند.

این خانم در ادامه گفت:

کارگران قرار است روی داربست فرایند نوسازی برج را آغاز نمایند و البته که می توانیم گوشی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هایی را برای آنها فراهم نماییم اما برای آنها که در ارتفاع فعالیت دارند بهتر آن است که بتوانند صدای یکدیگر را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بشنوند.

گفتنی است پیشتر ناقوس های این ساعت یک بار در سال ۲۰۰۷ و بار دیگر بین سال های ۱۹۸۳ تا ۸۵ برای انجام فرایندهای بازسازی و نوسازی بی صدا شدند.

وزن ناقوس بیگ بن برابر با ۱۳.۷ تن است

وزن ناقوس بیگ بن برابر با ۱۳.۷ تن اعلام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده و هر ساعت یکبار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به صدا می آید. علاوه بر این، شهروندان لندن هر سه ساعت یکبار نیز صدای آن می شنوند. البته باید اضافه کنیم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که در این بازه چهارساله لندنی ها همچنان می توانند در مناسبت های ملی صدای بیگ بن را بشنوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone