🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42595.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مهندس اسبق مایکروسافت از دلایل ناکامی کورتانا در مقابل الکسا می گوید

Qi Lu از کارشناسان سابق مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی است که اوایل امسال به شرکت چینی بایدو ملحق شد. لو در دوران همکاری اش با غول نرم افزاری دنیا روی پروژه های بزرگی نظیر ...

Qi Lu از کارشناسان سابق مایکروسافت در زمینه هوش مصنوعی است که اوایل امسال به شرکت چینی بایدو ملحق شد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لو در دوران همکاری اش با غول نرم افزاری دنیا روی پروژه های بزرگی نظیر کورتانا و پلتفرم بات آن کار کرده بوده و همزمان مدیریت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - واحد موتور جستجوی بینگ و آفیس را هم بر عهده داشت.

وی در مصاحبه ای که اخیرا با نشریه وایرد داشته از برخی مشکلات مایکروسافت برای شکست دادن دستیار صوتی الکسا (محصول آمازون) پرده برداشته که در ادامه با شما در میان می گذاریم.

لو در این باره گفت:

من حدودا چهار سال و نیم پیش روی کورتانا کار می کردم و در آن زمان همگی مان عقیده داشتیم که تکنولوژی آمازون خیلی عقب است. گوگل و مایکروسافت به لحاظ تکنولوژیکی با فاصله زیادی از آمازون جلوتر بودند اما حالا به رقابت این سه در زمینه هوش مصنوعی نگاه کنید. اکوسیستم الکسای آمازون از هر شرکت دیگری در آمریکا جلوتر است و علت هم این است که آنها مسیر درست را طی کرده اند. آنها گجت درست - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را خلق کرده اند و هوش مصنوعی در الکسا حرف اول را می زند.

لو باور دارد که مایکروسافت و گوگل هر دو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مرتکب یک اشتباه شده اند و آن اینکه به جای ساخت یک محصول اختصاصی برای دستیارهای صوتی تلاش هایشان در این زمینه را روی پی سی و موبایل متمرکز کرده اند.

لو ادامه می دهد:

موبایل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از نظر من برای آینده نزدیک ابزاری است که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در وهله نخست با انگشتان سر و کار خوهد داشت اما این شرکت ها در زمینه اکوسیستم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های صوتی باید دستگاهی طراحی کنند که در ابتدای امر روی هوش مصنوعی تمرکز دارد.

مایکروسافت کورتانا را قبل از الکسا و به عنوان یک دستیار دیجیتالی امید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بخش معرفی کرد. این غول نرم افزار در ادامه کورتانا را به ویندوز ۱۰ برای پی سی ها آورد و از آن حتی در کنسول اکس باکس وان بهره جست اما نتوانست یک گجت اختصاصی برای آن بسازد.

حالا خبردار شده ایم که هارمن کاردون در نظر دارد اسپیکری را با بهره گیری از کورتانا بسازد و به این ترتیب مایکروسافت نیز دستیار دیجیتالی خود را به دستگاه های بیشتری می آورد. کورتانا قرار است روی بسیاری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محصولات اینترنت اشیاء - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نظیر یخچال، توستر، ترموستات و حتی ماشین به کار گرفته شود و آن زمان است که می توانیم بگوییم رقابت میان مایکروسافت و آمازون وارد فاز تازه ای شده است.

- تعمیرات لباسشویی میله در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone