🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42602.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه فایل های از دست رفته اکسل را بازیابی کنیم؟

آیا تا به حال فایل اکسل خود را بدون ذخیره کردن آن بسته اید؟ مطمئناً چنین اقدامی سبب از دست رفتن تمامی اطلاعات شما در آن فایل خاص می شود. همچنین ممکن است بر اثر ...

آیا تا به حال فایل اکسل خود را بدون - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ذخیره کردن آن بسته اید؟ مطمئناً چنین اقدامی سبب از دست - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رفتن تمامی اطلاعات شما در آن فایل خاص می شود. همچنین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ممکن است بر اثر کرش کردن رایانه خود مجبور به راه اندازی مجدد سیستم باشید و به همین دلیل نیز فایل های اکسل تان از بین برود.

راه های مختلفی وجود دارد که به وسیله آن ها می توانید فایل های ذخیره نشده اکسل را مجدداً بازیابی کنید. این در حالی است که کاربران ممکن است آخرین نسخه آن فایل از دست رفته را دریافت نکنند اما با این حال همان نسخه نیز می تواند به شما برای تنظیم مجدد یک فایل اکسل کمک به سزایی نماید.

بازیابی فایل های - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اکسل در سیستم عامل ویندوز

3 روش اصلی برای بازیابی فایل های ذخیره نشده و یا باز نویسی شده اکسل وجود دارد. در رابطه با همین موضوع اگر فایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ایجاد شده را بدون ذخیره کردن آن ببندید، احتمالاً قادر خواهید بود با استفاده از تابع Recover Unsaved Workbooks نرم افزار اکسل آن را مجددا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بازیابی کنید.

بازیابی فایل ذخیره نشده اکسل

برای آن که ببینید کدام - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک از فایل های ذخیره نشده در دسترس هستند کافیست مسیر File > Open را دنبال و سپس - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روی گزینه Recent ضربه بزنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در پایین صفحه نمایش دکمه Recover Unsaved Workbooks را خواهید دید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

روی این دکمه کلیک کنید تا به واسطه آن فهرست فایل های ذخیره نشده را ببینید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اگر خوش شانس باشید فایل مورد نظر را داخل این فهرست مشاهده خواهید کرد. پس از آن می توانید مجدداً به این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فایل دسترسی داشته باشید و آن را روی رایانه خود ذخیره نمایید.

بازیابی فایل باز نویسی شده اکسل از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طریق وان درایو

اگر تا به حال اقدام به ذخیره فایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های اکسل خود روی سرویس وان درایو نکرده اید، آن چه که - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در ادامه می گوییم می تواند شما را برای انجام این کار ترغیب کند. وان درایو یک تاریخچه از نسخه های مختلف را در خود نگه می دارد که می توانید آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها را مرور کنید و در صورت نیاز به بازیابی نسخه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مورد نظر خود بپردازید.

همچنین قابلیت ذخیره محلی این فایل ها نیز برای کاربران فراهم - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شده است. برای شروع کافیست وارد این لینک شوید.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

روی پوشه ای که فایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود را در آن ذخیره کرده اید ضربه بزنید (در این مثال پوشه مورد نظر Documents نام دارد):

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

به دنبال سند مورد نظر خود بگردید و روی آن راست کلیک نمایید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

روی گزینه Version history ضربه بزنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

حال قادر خواهید بود فهرستی از نسخه های ذخیره شده آن فایل توسط وان درایو را مشاهده کنید. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده که پیش نمایشی از نسخه مورد نظر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود را مشاهده نمایند:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

حال نسخه مورد نظر خود را پیدا و سپس روی گزینه Restore کلیک کنید. پس از انجام این کار قادر خواهید بود نسخه مورد نظرتان را باز نویسی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرده و یا یک نسخه کپی از آن را دانلود نمایید.

بازگردانی نسخه های قبلی از طریق File History

اگر از وان درایو استفاده نمی کنید، هنوز هم شانس بازیابی فایل های از دست رفته برای شما وجود دارد. در صورتی که File History را در ویندوز فعال کرده باشید، می توانید از آن برای پیدا کردن نسخه های قدیمی استفاده کنید.

کافیست فایل خود را در اکسپلورر ویندوز پیدا نموده، روی آن راست کلیک کنید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و سپس گزینه Restore previous versions  - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را انتخاب نمایید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

با انجام این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کار یک پنجره جدید به نمایش در می آید و شما می توانید در آن تمام نسخه هایی که قادر به بازیابی آن ها هستید را مشاهده کنید. در صورت فعال نکردن File History و یا عدم ایجاد ریستور پوینت از سیستم، باید بگوییم که متأسفانه هیچ گزینه دیگری برای انجام این کار وجود ندارد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در صورتی که نسخه ای پشتیبان از طالاعات خود را در اختیار داشته باشید، ممکن است بتوانید اسناد از دست رفته اکسل را مجدداً دریافت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنید.

بازیابی فایل های اکسل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در سیستم عامل مک

بازیابی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فایل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های ذخیره نشده و یا باز نویسی شده اکسل روی سیستم های مجهز به سیستم عامل مک کمی متفاوت است. در همین رابطه در صورت ذخیره کردن اسناد خود روی وان درایو، می توانید از همان فرایندی که پیش تر توضیح داده شد استفاده کنید.

اگر از وان درایو استفاده نمی کنید و از اسناد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید یک گزینه اصلی پیش رویتان قرار دارد؛ برای شروع Finder را باز کرده و به Macintosh HD بروید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اگر Macintosh HD را نمی بینید مسیر Finder > Preferences را دنبال کرده، به تب Sidebar بروید و از بخش Show these items in the sidebar گزینه Hard disks را انتخاب کنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که در این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مثال مسیر زیر دنبال شده است:

Users > [your username] > Library > Application Support > Microsoft > - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Office > Office 2011 AutoRecovery

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اگر قادر به دیدن پوشه Library در پوشه کاربری خود نیستید، باید فایل های مخفی را به نمایش در بیاورید. ابتدا - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دستور زیر را در - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترمینال سیستم وارد کنید:

defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles YES

سپس روی آیکن Finder از دکمه ترکیبی راست کلیک + Option استفاده کنید و روی گزینه Relaunch ضربه بزنید:

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

همچنین کاربران قادر هستند برای باز کردن پوشه مناسب و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ساده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تر کردن این فرایند دستور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زیر را در ترمینال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سیستم وارد نمایند:

open /Users/[your username]/Library/Application\ Support/Microsoft/Office/Office\ 2011\ AutoRecovery

بسته به نسخه آفیسی که از آن استفاده می کنید ممکن است لازم باشد به پوشه دیگری بروید. - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به عنوان مثال اکسل 2016 فایل ها را در مسیر - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - /Library/Containers/com.microsoft.Excel/Data/Library/Preferences/AutoRecovery/~ ذخیره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کند:

اگر در پیدا کردن فایل های AutoRecovery مشکل دارید از اینترنت کمک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بگیرید و با جستجوی نسخه آفیس خود ببینید که آیا کاربران دیگر این فایل ها را پیدا کرده اند یا خیر. هنگام پیدا کردن فایل های خود، آن ها را باز نموده و بلافاصله اقدام به ذخیره کردن آن ها نمایید.

دنبال کردن این مسیر گزینه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های زیادی را در اختیار شما نمی گذارد؛ اکسل اسناد AutoRecovered شده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را برای مدت محدودی نگه می دارد، بنابراین بهتر است از سیستم و فایل های خود به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ممکن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است هیچ کدام از روش های گفته شده در این مطلب به شما کمک نکند. از این رو فکر می کنیم که استفاده از گزینه هایی چون ذخیره - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خودکار و یا تهیه نسخه پشتیبان سبب می شوند به چنین مشکلاتی بر نخورید. نظر شما چیست؟ تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران دیجیاتو در بخش نظرات به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اشتراک - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بگذارید.

در بخش تکنولوژی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دیجیاتو بخوانید:
- تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone