🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42606.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اینتل نام رمز نهمین نسل پردازنده هایش را فاش ساخت؛ اطلاعات بیشتر در هفته آینده

اینتل بارها نشان داده در جنگ پردازنده ها با AMD اهل مدارا نیست و در همین راستا، امروز اعلام کرد پلتفرم بعدی پردازنده های سری Core را به نام «آیس لیک» (Ice Lake) در دست ...

اینتل بارها نشان داده در جنگ پردازنده ها با AMD اهل مدارا نیست و در همین - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - راستا، امروز اعلام کرد پلتفرم بعدی پردازنده های سری Core را به نام «آیس لیک» (Ice Lake) در دست توسعه دارد. این پردازنده ها با معماری کوچک تر و بهینه تر نسبت به نسل های کنونی تولید می شوند.

همان طور که می دانید، اینتل دوشنبه هفته آینده از پردازنده های نسل هشتم موسوم به «کافی لیک» رونمایی خواهد کرد که از قرار معلوم، بین 15 تا 30 درصد بهتر و بهینه تر از نمونه های - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موجود عمل می کنند.

نسل هشتم پردازنده های اینتل برای نخستین بار فناوری 10 نانومتری را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به این حوزه معرفی می کند که با مصرف انرژی و تولید گرمای کمتر، توان بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اینتل در سایت رسمی اش می نویسد:

خانواده پردازنده های «آیس لیک» جایگزین نسل هشتم خانواده Core می شوند و از تکنولوژی فرایند 10 نانومتری پلاس بهره می گیرند.

البته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اینتل توضیحی در مورد بخش «پلاس» این فناوری ارائه نکرد، اما احتمالاً شش روز دیگر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در رویداد خبری رسمی، اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست می آید.

گفتنیست اینتل به تازگی قدرتمندترین پردازنده دسکتاپ حال حاضر دنیا یعنی Core i9-7980XE را معرفی کرده که طی هفته های آتی با قیمت 2000 دلار وارد بازار می شود. با این حال، AMD هم بیکار - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ننشسته و با معرفی پردازنده 16 هسته ای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Threadripper 1950X با قیمت 1000 دلار، کار را برای رقیب دیرینه اش سخت کرده است.

حال با بالا گرفتن رقابت در حوزه 14 نانومتری، اینتل قدم به عرصه 10 نانومتری می گذارد و - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - امیدوار است بدین ترتیب، باز هم بتواند فاصله اش با AMD را افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone