🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42596.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معاون پژوهش وزارت علوم: مراکز دانشگاهی می توانند پایان نامه ها را بفروشند

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به وضعیت نگهداری، فروش یا دور ریختن پایان نامه ها در دانشگاه های کشور اعلام کرد از آنجا که دانشگاه یا مرکز پژوهشی بودجه و اعتبار پایان ...

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به وضعیت نگهداری، فروش یا دور ریختن پایان نامه ها در دانشگاه های کشور اعلام کرد از آنجا که دانشگاه یا مرکز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - پژوهشی بودجه و اعتبار پایان نامه را تأمین می کند، حق مالکیت فکری آن نیز برای دانشگاه است و معمولاً اساتید هم در این موضوع سهیم هستند.

به گفته وحید احمدی، دانشگاه یا مؤسسه می تواند پایان نامه را در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - ازای تأمین حق مالکیت فکری در اختیار صنعت یا افراد بگذارد و این کار شبیه به فروش پتنت است.

وی همچنین افزود دانشجویان یا افراد متفرقه به لحاظ قانونی نمی توانند از پایان نامه های موجود برای ارائه به دانشگاه دیگر استفاده کنند، اما دانشگاه به عنوان مالک آنها حق - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - فروش دارد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران

احمدی به عکس دور ریختن پایان نامه ها در دانشگاه اصفهان هم اشاره کرد و گفت این مسئله از سوی وزارت علوم پیگیری می شود، اما افزود که تمام پایان نامه ها در سامانه ایرانداک قرار می گیرند و دسترسی به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - آنها به صورت آنلاین ممکن است.

گفتنیست دانشگاه اصفهان در پاسخ به عکس بار زدن نامناسب پایان نامه ها در کامیون اعلام کرد از هر پایان نامه، پنج یا شش نسخه در اختیار داشته که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - برای جلوگیری از سوء استفاده، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر قائمشهر استان مازندران - تصمیم به انتقال آنها گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone