🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42605.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل اینتل از شورای تولیدکنندگان ترامپ خارج شد

به دنبال اتفاقاتی که هفته گذشته در Charlottesville افتاد برایان کرانیچ مدیرعامل اینتل با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود هرگونه سخنان نژادپرستانه و برتری سفیدپوستان بر دیگر رنگ ها را محکوم کرد. اما بسیاری ...

به دنبال اتفاقاتی که هفته گذشته در Charlottesville افتاد برایان کرانیچ مدیرعامل اینتل با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود هرگونه سخنان نژادپرستانه و برتری سفیدپوستان بر - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر رنگ ها را محکوم کرد.

اما بسیاری علاقمند هستند که بدانند آیا - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وی همچنان علاقمند - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به حمایت از ترامپ و شورای تولیدکنندگان او هست یا خیر.

حالا این مدیرعامل موضع خود را مشخص نموده: وی در پست وبلاگی اش - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعلام کرد که از این شورا استعفا می دهد تا «توجه عموم را به خسارت های جدی که جو سیاسی منشعب آمریکا متوجه مسائل مهم می کند جلب نماید».

خودش می گوید استعفا - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده چون به دنبال پیشرفت های واقعی است. کرانیچ در ادامه اظهار داشت:

ما باید به افرادی که برای برابری و پاس داشتن دیگر ارزش های آمریکا تجمع کرده بودند افتخار نماییم نه اینکه به آنها حمله نماییم. وی اضافه کرد به محض آنکه تغییری در این مساله رخ دهد مجددا به عضویت این شورا در می آید.

هدر هیر یکی از افرادی است که روز یکشنبه گذشته در اعتراض به تبعیض های نژادی به نفع سفید پوست ها در میان تجمع کنندگان منطقه Charlottesville حضور یافته بود که بعد از حرکت ماشین یک تروریست در داخل جمعیت زیر گرفته شد و جانش را از دست داد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم اینتل تنها شرکتی نیست که به دنبال این اتفاق و البته درنگ ترامپ برای محکوم کردن آن از این شورا خارج شده است. کوین پلنک مدیر Under Armour و Ken Frazier مدیرعامل Merck نیز روز گذشته این گروه را ترک - تعمیرات جارو برقی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone