تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27471.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

یازده ترفند که کاربران نسخه آنلاین Word باید بدانند

گذشت آن روزهایی که به یک مجموعه آفیس روی کامپیوتر نیاز داشتید تا فایل ورد (Word) بسازید. حالا به کمک اکانت Office 365 می‌توان اینترنتی به این نرم افزار مایکروسافت دسترسی داشت و در لحظه‌ کارها ...

گذشت آن روزهایی که به یک مجموعه آفیس روی کامپیوتر نیاز داشتید تا فایل ورد (Word) بسازید. حالا به کمک اکانت Office 365 می‌توان اینترنتی به این نرم افزار مایکروسافت دسترسی داشت و در لحظه‌ کارها را انجام داد. از ساخت فایل‌های ساده بگیرید تا نوشتن متن‌هایی با قالب‌های پیچیده و زیباتر؛ ورد آنلاین مشابه نسخه آفلاینش می‌تواند خیلی از نیازهای کاربران را برطرف کند.

در مطلب پیش‌رو به سراغ همین نسخه از ورد مایکروسافت رفته‌ایم و نگاهی به ترفندهای ورد آنلاین انداخته‌ایم. بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر با این نسخه برنامه آشنا شوید، مقاله «یازده ترفند که کاربران نسخه آنلاین Word باید بدانند» را از دست ندهید.

آنلاین در برابر آفلاین؛ چه شباهت‌هایی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وجود دارد؟

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

قبل از - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هر چیزی بیایید ابتدا نگاهی به شباهت‌ها و تفاوت‌های میان نسخه آنلاین و آفلاین بیاندازیم. اگر بخواهیم فرمت‌های نوشتاری را ملاک قرار بدهیم، هر دو نسخه آفلاین و آنلاین مایکروسافت ورد از خیلی جهات شبیه به یکدیگر هستند.

در هر دو گزینه‌های کاربردی بخش‌های فونت (Font)، کلیپ‌بورد (Clipboard)، سبک‌ها (Styles) و تب‌های Insert و  Layout حضور دارند و به کمک آن‌ها می‌توانید متن‌های بهتری بنویسید.

با این حال در - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسخه آنلاین بعضی عملکردها مثل آیکون‌های سه‌بعدی، نمودارها (Charts) و منابع (References) غایب بوده و از طرفی برنامه، نوار ابزار خیلی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ساده‌تری نسبت به ورژن افلاین ورد دارد.

۱- دادن دسترسی به بقیه و برداشتن قابلیت دانلود

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اگر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها در Google Docs استفاده کرده باشید، این ترفند Word Online - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آن‌قدرها برای‌تان جدید نخواهد بود. - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بعد از اینکه ویرایش فایل در ورد آنلاین تمام شد، روی دکمه اشتراک‌گذاری (Share) کلیک کنید.

در مرحله بعد Anyone can Edit را انتخاب کنید تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چهار گزینه جدید نمایش داده بشود. اگر می‌خواهید فرد دیگری هم فایل ورد را ویرایش کرده و روی آن تغییراتی بدهد، کافیست Specific people را زده و اسم‌ها را بنویسید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین با فعال‌سازی گزینه Block Download می‌توانید گزینه دانلود - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را غیرفعال کنید تا طرف مقابل نه تنها قابلیت ویرایش نداشته باشد بلکه حتی نتواند فایل را دانلود کند؛ او تنها می‌تواند متن را بخواند.

۲- فایل‌ها را با فرمت PDF و DOC ذخیره کنید

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

می‌توان فایل‌های ورد آنلاین را با فرمت docx. دانلود کرده و در ورد آفلاین بقیه کارها را انجام داد؛ به‌خاطر یکپارچگی میان این دو نسخه نرم افزار مایکروسافت، حتی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متوجه تغییر از حالت آنلاین به آفلاین هم نخواهید شد.

برای انجام این کار کافیست به File - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - > Save As > Download a Copy رفته و فایل .docx را - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در Office 365 باز کنید. به علاوه این مسئله می‌توانید یک نسخه از فایل در قالب فرمت‌های PDF یا ODT هم بگیرید.

۳- در ورد آفلاین ویرایش کنید

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اگر هدف‌تان فقط ویرایش است و به ابزارهای ورد آفلاین نیاز دارید، راهی ساده‌تر از ترفند دوم هم وجود دارد. در ورد آنلاین می‌توانید مستقیما یک فایل .docx را در نسخه دسکتاپ برنامه بالا بیاورید. فقط فراموش نکنید که برای دسترسی به این ویژگی، باید از یک گواهی‌نامه مشترک در هر دو اکانت آفلاین و آنلاین استفاده کرده باشید.

برای این کار روی گزینه Edit in Word کلیک کنید. همین! بعد از چند ثانیه بلافاصله فایل در ورد آفلاین بارگذاری می‌شود.

۴- افزودن و مدیریت کامنت‌ها

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بیاید فرض - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کنیم که با استفاده از ترفند یک، به اعضای گروه‌تان قابلیت ویرایش متن را داده‌اید. حالا آن‌ها چگونه نظرات‌شان را پیرامون فایل‌ به اشتراک گذاشته در میان بگذارند؟ در ورد آنلاین می‌توان به متن کامنت‌هایی اضافه نموده و - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حتی برای کارایی بیشتر، اعضای گروه را در این کامنت‌ها منشن کرد.

برای این کار متن مورد - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نظر را انتخاب کرده و به Insert > Comment (عکس بالا) بروید. همچنین به عنوان راه جایگزین می‌توانید روی متن راست کلیک کرده و سپس Add Comment را انتخاب کنید. - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - (عکس پایین)

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بعد از اینکه یک مبحث به نتیجه رسید و خواستید کامنتی را حذف کنید کافیست به پنل Comments بروید.

۵- چگونه به گزینه‌های هدر دسترسی پیدا کنیم؟

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بعضی از کاربران ورد آفلاین ممکن است نبود امکانات کافی در بخش «سرتیتر» (Header) حس کرده باشند. خوشبختانه در ورد آنلاین همچنان گزینه‌های قدیمی هم حضور دارند. برای دسترسی به آن ابتدا به Insert > Header & Footer بروید و در بالا سمت راست روی Options کلیک کنید تا حالت‌های مختلف نمایش - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داده شوند.

۶- چه - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زبانی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را ترجیح - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌دهید؟ انتخاب کنید

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

کاربرد نوار قرمز رنگ ورد این است که اشتباهات نگارشی را به کاربر یادآوری - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کند. با این حال احتمالا بارها برای‌تان پیش آمده که هنگام نوشتن یک متن، این نوار قرمز رنگ به اشتباه پایین کلمه‌ای قرار بگیرد.

برای حل این مشکل روی فایل راست کلیک کرده، گزینه Set Proofing language را انتخاب کنید و در نهایت OK را - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بزنید.

۷- تبدیل فایل به صفحه اینترنتی

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به کمک نرم افزار Microsoft Sway حتی می‌توان فایل‌های ورد آنلاین را به صفحات زیبای اینترنتی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تبدیل کرد. برای این کار به File > Transform > Transform to Web Page بروید، در مرحله بعد باید یک قالب انتخاب کرده و در نهایت دکمه Transform را بزنید. بعد از اینکه فرآیند رندرینگ تمام شد، می‌توانید صفحه ساخته شده را با بقیه به اشتراک بگذارید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین مایکروسافت قابلیتی را فراهم کرده تا کاربر روی لینک صفحه رمز بگذارد و هر کسی نتواند آن را ببیند. برای فعال سازی این - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویژگی به صفحه اینترنتی ساخته شده بروید، در بالا سمت راست Share را انتخاب کرده و روی گزینه Require a password کلیک کنید.

۸- مدیریت صفحه اصلی (Home Page)

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

اگر مرتبا از نسخه آنلاین مایکروسافت ورد استفاده می‌کنید، حتما متوجه این شده‌اید که صفحه اصلی (Home Page) برنامه بعد از مدتی می‌تواند خیلی شلوغ بشود. نکته مثبت اینجاست که ورد آنلاین به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های مهم را در Home Page پین کند.

تنها کاری که باید انجام بدهید این است که روی منوی سه نقطه کلیک کرده و گزینه Add to Pinned را انتخاب کنید. بعد از آن تمام فایل‌های پین شده در تب Pinned نمایش داده می‌شود.

۹- آپلود فایل‌ها با سرعت بالا

فایلی دارید که می‌خواهید در ورد آنلاین آپلود کنید؟ فایل .docx را با موس گرفته و در Home Page بکشید، بقیه کارها را خود برنامه انجام می‌دهد. در مدتی کوتاه فایل آپلود شده و خود به خود اجرا می‌شود.

۱۰- فایل را به وبلاگ یا سایت اضافه کنید

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با داشتن کد یک فایل به راحتی می‌توانید آن را - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در وب‌سایت یا وبلاگ‌تان قرار - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بدهید. برای دسترسی به کد فایل به بخش  File > Share رفته و گزینه Embed را انتخاب کنید. سپس روی کد کلیک کرده و آن را در وبلاگ بگذارید.

۱۱- چه چیزهایی می‌خواهید؟

تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

Tell me What you want حکم - تعمیرات یخچال الجی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جستجوی ورد آنلاین را دارد. برای وقت‌هایی که نمی‌توانید بخشی را پیدا کنید، کافیست روی آن کلیک کرده و کلمه‌ای بنویسید تا سیستم بلافاصله ابزار مورد نیازتان را نمایش بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone