🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41798.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بلومبرگ: گلکسی نوت انعطاف پذیر سامسونگ در سال 2018 معرفی می شود

در حالی که در آستانه رونمایی از مورد انتظار ترین موبایل امسال یعنی آیفون X قرار داریم، بالاترین مقام اجرایی بخش تلفن همراه غول تکنولوژی کره یعنی «کوه دونگ-جین» رئیس سامسونگ موبایل خواسته تا بخشی ...

در حالی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که در آستانه رونمایی از مورد انتظار ترین موبایل امسال یعنی آیفون X قرار داریم، بالاترین مقام اجرایی بخش تلفن همراه غول تکنولوژی کره یعنی «کوه دونگ-جین» رئیس سامسونگ موبایل خواسته تا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بخشی از هیجان بازار را به سمت خودشان بکشاند.

این مقام ارشد کره ای امروز اعلام کرد که موبایل انعطاف پذیر سامسونگ در سال 2018 و به عنوان عضوی از خانواده گلکسی نوت وارد بازار خواهد شد. همان طور که می دانید، این کمپانی مدتهاست که توسعه موبایلی با نمایشگر انعطاف پذیر را در دستور کار دارد و حتی در نمایشگاه CES سال 2011 نمونه اولیه از دستگاهی با صفحه نمایش 4.5 اینچی امولد منعطف را به نمایش گذاشت:

کنفرانس خبری امروز سامسونگ برای نمایش فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 در کره جنوبی برگزار شده است. پیش فروش این دستگاه که از چند روز قبل شروع شده، نتیجه ای فراتر از انتظار را در پی داشته و به بیش از 650 هزار دستگاه رسیده. این مقدار پیش فروش با توجه به قیمت بالای فبلت مورد بحث در کره جنوبی (1.1 میلیون وون معادل 969 دلار آمریکا) بسیار جالب است.

می دانیم که موبایل تاشوی سامسونگ نمایشگر خمش پذیر خواهد داشت. تحلیلگران می گویند همراه ساختن این نوآوری با سخت افزار قدرتمند و به روز در دستگاهی زیبا و ظریف، کار بسیار دشواریست. اگرچه هر سال خبر از ورود چنین محصولی به بازار به گوش می رسد، اما حالا این موضوع - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - توسط مقام ارشد سامسونگ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تأیید شده و بنابراین می توانیم اطمینان داشته باشیم نخستین موبایل تاشوی جهان در سال 2018 معرفی خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

«کوه» همچنین اعلام کرد شرکت هارمان که زیرمجموعه سامسونگ به شمار می رود، توسعه اسپیکری مجهز به هوش مصنوعی را در دستور کار دارد که از آن برای پخش موسیقی و انجام دیگر وظایف استفاده می شود. ظاهراً این دستگاه با اسپیکر هوشمند سامسونگ مجهز به دستیار صوتی بیکسبی تفاوت دارد.

شاید به مطالب زیر هم علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone