🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41805.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

حالا می توانید سرعت پخش ویدیوها را در نسخه اندروید و iOS یوتوب تغییر دهید

این روزها، یوتوب تغییرات مختلفی را به خود دیده و گوگل تمام تلاشش را به کار گرفته تا سرویس ویدیویی محبوبش را روز به روز بهتر کند؛ بعد از بروزرسانی نوار ابزار محو کردن چهره ...

این روزها، یوتوب تغییرات مختلفی را به خود دیده و گوگل تمام تلاشش را به کار گرفته تا سرویس ویدیویی محبوبش را روز به روز بهتر کند؛ بعد از بروزرسانی نوار ابزار محو کردن چهره و تعویض لوگوی این سرویس، اکنون کاربران می توانند سرعت پخش ویدیوهای یوتوب را روی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آی دیوایس ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و دستگاه های اندرویدی تغییر دهند.

قابلیتی که از مدت ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیش برای رایانه های شخصی منتشر شده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بود و با وجود اینکه یکی از مورد انتظارترین ویژگی ها برای دارندگان تلفن های هوشمند به حساب می آمد اما به تازگی و پس از مدت ها در دسترس کاربران iOS و اندروید این سرویس ویدیویی قرار گرفته است.

با توجه به گفته اهالی مانتین ویو، کاربران می توانند سرعت پخش ویدیو را از 0.25x [یک چهارم سرعت اصلی] تا 2x [دو برابر سرعت اصلی] عوض کنند. البته آپدیت جدید نسخه اسمارت فون های یوتوب تنها دارای این ویژگی نبوده و تغییرات ظاهری که قبلا با ورژن دسکتاپ دیده بودیم هم راهش را به تلفن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های هوشمند باز کرده است.

بد نیست بدانید گزینه کاهش سرعت پخش ویدیو، تنها روی موبایل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هایی که دارای اندروید 5 یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ورژن های بالاتر هستند اجرا می شود. اما از آن طرف تمام کاربران iOS می توانند از این ویژگی استفاده کنند. اکنون باید صبر کنیم و ببینیم قدم بعدی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گوگل برای بهبود یوتوب چه چیزی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone