🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41807.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نیویورک تایمز به اسنادی حاکی از تبعیض جنسیتی در گوگل دست یافته است

روزنامه «نیویورک تایمز» به اسنادی دست یافته که توسط کارکنان گوگل تهیه شده و نشان می دهند که متوسط دریافتی کارکنان مرد این شرکت از زنان بیشتر است. این اسناد جامع نبوده و شامل حقوق ...

روزنامه «نیویورک تایمز» به اسنادی دست یافته که توسط کارکنان گوگل تهیه شده و نشان می دهند که متوسط - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دریافتی کارکنان مرد این شرکت از زنان بیشتر است. این اسناد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جامع نبوده و شامل حقوق و مزایای حدود 2 درصد از کارکنان در سال 2017 هستند.

اوایل سال جاری وزارت کار ایالات متحده آمریکا گوگل را به تبعیض جنسیتی در پرداخت حقوق متهم کرد و از این شرکت خواست اسناد مربوط به پرداخت دستمزد را به این وزارتخانه ارائه کند، اما گوگل این اتهام را رد و ادعا کرد تهیه چنین اسنادی به ساعت ها زمان و هزینه نیاز دارد. با این حال به تازگی کارکنان این شرکت بخشی از این اسناد را تهیه کرده و آن - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را در اختیار نیویورک تایمز قرار دادند.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

خانم «الین ناتن» مدیر منابع انسانی این غول اینترنتی در مصاحبه با - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیویورک تایمز گفته است: «یکی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از مطالبی که راجع به شرکت های مستقر در «سیلیکون ولی» مطرح می شود مشکلات مرتبط به تبعیض جنسیتی است، اما من به شرکتمان ایمان دارم و فکر می کنم چنین ادعاهایی به خاطر گستردگی شرکت و حضور برجسته در زندگی کاربران مطرح می شود.»

گوگل به پرداخت سیستماتیک حقوق پایین به زنان متهم شده است

«جینا اسیگلیانو» سخنگوی این شرکت در این رابطه به سایت «گیزمودو» گفته است که داده - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های او نشان می دهند با در نظر گرفتن پست سازمانی، دوران تصدی، سطح، جایگاه و کارایی کارکنان، حقوق پرداختی به زنان 99.7 درصد مردان است. او گزارش نیویورک تایمز را ناقص خوانده و استدلال می کند که تفاوت در سطح و کارایی کارکنان می تواند روی دریافتی آن ها تاثیر به سزایی داشته باشد.

گفتنی است وزارت کار آمریکا در دادگاه گوگل را به «تبعیض سیستماتیک در پرداخت حقوق به زنان» متهم کرده و از این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شرکت خواسته اطلاعات بیشتری را درباره حقوق های پرداخت شده به کارکنان ارائه کند، گوگل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیز اعلام کرده است که 500 ساعت و 100هزار دلار را صرف ارائه این اسناد کرده است و از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر آن ها همین شواهد کافی هستند.

عدم تمایل این شرکت به همکاری با مقامات مسئول و از طرف دیگر تلاش کارکنان برای تهیه اسناد حقوق پرداختی، این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا گوگل چیزی را پنهان می کند؟

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone