🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41811.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل وسترن دیجیتال را تهدید به قطع همکاری کرد

اپل به وسترن دیجیتال هشدار داد که در صورت خرید توشیبا دیگر از محصولات آن استفاده نخواهد کرد. در فروردین ماه امسال اخباری مبنی بر تلاش چندین شرکت برای خرید توشیبا منتشر گردید که شامل ...

اپل به وسترن دیجیتال هشدار داد که در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صورت خرید توشیبا دیگر از محصولات آن استفاده نخواهد کرد.

در فروردین ماه امسال اخباری مبنی بر تلاش چندین شرکت برای خرید توشیبا منتشر گردید که شامل اپل و فاکسکان هم می شد اما این نام ها موفق به خرید کمپانی مذکور نشدند و در نهایت قرار بر این شد که روز چهارشنبه وسترن دیجیتال توشیبا را به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قیمت 18 میلیارد دلار خریداری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کند.

خرید توشیبا رقابت در بازار حافظه را از بین می برد

در این میان اپل نگران است - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که خرید توشیبا باعث از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بین رفتن یکی از رقبای قدرتمند وسترن دیجیتال شود چراکه از کمپانی ژاپنی مورد بحث به عنوان اهرمی برای کاهش قیمت محصولات مورد نیازش از رقیب آن استفاده می کرد.

در نتیجه اپل، وسترن دیجیتال را تهدید کرده که در صورت خریداری توشیبا قراردادهای خرید محصولات این شرکت را لغو خواهد کرد. علاوه بر این، اپل پیشنهاد کرده اگر وسترن دیجیتال به عنوان سرمایه‌گذار کوچک در توشیبا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عمل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کند، به آنها 460 میلیون دلار کمک می کند.

علاوه بر کنسرسیوم وسترن دیجیتال، چندین شرکت دیگر نیز تلاش دارند تا مالکیت توشیبا را به دست بیاورند و این شرکت ژاپنی باید تا پیش از پایان سال مالی جاری یکی از خریداران را انتخاب کند، در غیر این صورت ناچار به گزارش ارزش خالص منفی می شود که به خارج شدن نام این شرکت از بازار سهام توکیو منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone