🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41823.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

وب اپلیکشین اسنپ معرفی شد

بر خلاف شعاری که اسنپ می دهد، چند روزی است که کاربران نمی توانند همیشه این اپلیکیشن را در جیب خود داشته باشند. با حذف این اپ از استورهای رسمی اپل و گوگل، کابران تقریباً ...

بر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خلاف شعاری که اسنپ می دهد، چند روزی است که کاربران نمی توانند همیشه این اپلیکیشن را در جیب خود داشته باشند. با حذف این اپ از استورهای رسمی اپل و گوگل، کابران تقریباً دسترسی مستقیم خود را به اپلیکیشن مورد بحث از دست داده اند و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالا اسنپ با معرفی یک وب اپلیکیشن دسترسی به سرویس های خود را آسانتر می کند.

هفته پیش بود که اپل در راستای سیاست های مغرضانه خود و حذف اپ های پرکاربرد ایرانی از اپ استور، برنامه «اسنپ» هم از دسترس کاربران پلتفرم iOS خارج کرد. بعد از اپل، نوبت گوگل بود که این اپ را از پلی استور خود حذف کند.

از آنجا که استفاده کنندگان سیستم عامل های بلک بری و ویندوز فون تا به حال توانایی استفاده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از اپ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اسنپ را نداشتند و همچنین کاربران IOS و اندروید توانایی دریافت این اپ را از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استورهای رسمی پلتفرم خود ندارند، اسنپ فراخور حال کاربران، وب اپلیکیشنی با آدرس «app.snapp.ir» معرفی نموده است.

به گفته مسئولان سامانه اسنپ، این وب اپلیکیشن یک نسخه پایدار اولیه بوده که هیچ تفاوتی با نسخه موبایلی اسنپ ندارد و از طریق - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مرورگر موبایل یا دسکتاپ قابل دسترسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone