🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  5. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41793.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان برای نخستین بار مغز انسان را به اینترنت متصل کردند

تیمی از پژوهشگران مهندسی پزشکی دانشگاه «Wits» در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برای نخستین بار در دنیا روشی را توسعه داده اند که می تواند مغز انسان را به شبکه جهانی اینترنت متصل کند. فناوری جدید ...

تیمی از پژوهشگران مهندسی پزشکی دانشگاه «Wits» در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برای نخستین بار در دنیا روشی را توسعه داده اند که می تواند مغز انسان را به شبکه جهانی اینترنت متصل کند.

فناوری جدید که «Brainternet» -ترکیبی از کلمه Brain به معنی مغز و واژه اینترنت- نام گرفته، در واقع مغز انسان را به یکی از نقاط اتصال در تکنولوژی اینترنت اشیا تبدیل می کند.

در Brainternet امواج مغزی به یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر رزبری پای ارسال می شوند

پروژه مورد بحث با بهره گیری از امواج «EEG» مغز، یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ابزار پایشگر سیگنال های «Emotiv» را به سر انسان متصل کرده و امواج را به یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر رزبری پای ارسال می کند. این کامپیوتر نیز داده ها را به یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن مخصوص فرستاده و در نهایت تمامی دیتاها روی یک وبسایت عمومی در اختیار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربران اینترنت قرار می گیرد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

آقای «آدام پانتانوویتز» استاد دانشکده برق و مهندسی اطلاعات دانشگاه Wits می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوید فناوری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مورد بحث افق های جدیدی در زمینه رابط کاربری مغز-کامپیوتر گشوده و به انسان ها اجازه می دهد درک بهتری از فعالیت های مغزی خود و دیگران داشته باشند.

البته پروژه Brainternet فعلاً در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و تیم مربوطه قصد دارد در آینده، ارتباطات تعاملی بیشتری میان افراد و مغزشان برقرار کند. جالب است بدانید که برخی از قابلیت ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - همین حالا به صورت محدود در حال آزمایش بوده و به عنوان مثال افراد می توانند با استفاده از اینترنت، عضلات دست خود را تحریک کرده و آن را تکان دهند.

لازم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که به گفته پانتانوویتز، فناوری مورد بحث برای توسعه سیستم های یادگیری ماشینی به کار گرفته می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود و ممکن است در آینده به مرحله ارسال و دریافت دو طرفه اطلاعات به مغز نیز بیانجامد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone