🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41803.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هشدار پوتین به شرکت های داخلی روسیه: از نرم افزارهای خارجی استفاده نکنید

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اخیراً از شرکت های فناوری محور در روسیه درخواست کرده که از نرم افزار های بومی استفاده کنند؛ در غیر این صورت، ممکن است امکان فروش محصولات خود به دولت ...

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اخیراً از شرکت های فناوری محور در روسیه درخواست کرده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از نرم افزار های بومی استفاده کنند؛ در غیر این صورت، ممکن است امکان فروش محصولات خود به دولت یا همکاری با آن را از دست بدهند.

این اظهار نظر رئیس جمهور پس از آن اعلام شد که تنش های امنیت مجازی بین روسیه و آمریکا در چند ماه اخیر اوج گرفت؛ در یکی از این موارد در نهایت شرکت امنیتی روسی کسپرسکی مجبور شد سورس کد نرم افزارهای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خود را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

پوتین اعلام کرده که از نظر امنیت ملی روسیه، برخی از اطلاعات برای دولت مهم است و در بسیاری از موارد اگر در حجم بالا نرم افزار یا تجهیزات سخت افزاری خارجی خریداری شود، آنگاه ممکن است امنیت این کشور به خطر افتاده و به سادگی فشار دادن یک دکمه از سوی خارجی ها، تمامی اطلاعاتمان از دست رفته یا در معرض - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خطر قرار بگیرد.

در کنار این تصمیم، رئیس جمهور روسیه کودکان این کشور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را ترغیب نموده که سطح دانش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و مهارت خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در زمینه فناوری های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - روز از جمله هوش مصنوعی را افزایش دهند. او همچنین افزوده: «آنهایی که در مسابقه هوش مصنوعی برنده شوند، قوانین جهان را تعیین خواهند کرد».

ناگفته نماند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هم اکنون کشوری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مانند چین در - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری به خودکفایی رسیده و اپلیکیشن اختصاصی خود به نام وی چت را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای قطع وابستگی اش به کشورهای دیگر توسعه داده؛ در ادامه اگر روسیه نیز در زمینه فناوری های مرتبط به خودکفایی برسد، می تواند در موقعیتی مشابه با چین قرار بگیرد و وابستگی خود به غرب را بیش از پیش کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone