🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  4. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41825.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی لپتاپ «می نوت بوک پرو» را با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی کرد

سال گذشته شیائومی با معرفی نوت بوک های سری ایر خود به بازار محصولات پریمیم وارد شد. سری می نوت بوک ایر این شرکت علاوه بر برخورداری از سخت افزار خوب، با قیمتی مناسب و ...

سال گذشته شیائومی با معرفی نوت بوک های سری ایر خود به بازار محصولات پریمیم وارد شد. سری می نوت بوک ایر این شرکت علاوه بر برخورداری از سخت افزار خوب، با قیمتی مناسب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و نسبتا مقرون به صرفه وارد بازار شد و به همین خاطر با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو گردید.

حالا این شرکت چینی پرآوازه آماده است تا با معرفی سری نوت بوک پرو حضورش در این عرصه را مسجل نماید و باید اعتراف کنیم که این سری نیز ضمن برخورداری از سخت افزاری قدرتمند، مجموعه ای از امکانات جذاب را با خود به همراه دارد که در ادامه به هر یک خواهیم پرداخت.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

می نوت بوک پرو در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد

می نوت بوک پرو یکی از اولین لپ تاپ های بازار است که به نسل هشتم از پردازنده های Core i7 اینتل (با نهایت فرکانس 4 گیگاهرتز) مجهز شده و آنطور که شرکت سازنده گفته این سری نسبت به پردازنده های نسل قبل خود چهل درصد کارایی بیشتری دارد. البته لپ تاپ مورد بحث در سه مدل با پردازنده Core i5 با رم 8 گیگابایتی، Core i7 با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 8 گیگابایتی، و Core i7 با رم 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد که به ترتیب 860، 982 و 1074 دلار قیمت خواهند داشت.

محصول - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدید شیائومی همچنین در همه مدل ها از کارت گرافیک «NVIDIA GeForce MX150» بهره مند بوده و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را در قالب چهار ماژول مجزا در اختیار کاربر قرار می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

لپ تاپ «Mi Notebook Pro» با - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمایشگر 15.6 اینچی، به دلیل استفاده از آلیاژ منیزیم در شاسی تنها 1.95 کیلوگرم وزن داشته و از شیشه گوریلا گلس 3 برخوردار است. این دستگاه همچنین به اسکنر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اثر انگشت و فناوری صوتی «Dolby Atmos» مجهز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده، و از سیستم خنک کننده دوگانه بهره می برد.

گفتنی است می نوت بوک پرو به عنوان رقیبی برای محصولات رده بالای موجود در بازار (مانند مک بوک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پرو) ابتدا در چین به دست مشتریان رسیده و سپس در سایر نقاط جهان به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone