🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41831.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به زودی فشردن بدنه HTC U11 قابلیت های تازه ای را در دسترس کاربر قرار می دهد

به طور حتم بدنه حساس به فشار یا «Edge Sense » جالب ترین ویژگی موبایل پرچمدار HTC U11 به حساب می آید. البته کمپانی سازنده در زمان عرضه عملکردهای چندانی را برای این قابلیت کنترلی منحصر به ...

به طور حتم بدنه حساس به فشار یا «Edge Sense » جالب ترین ویژگی موبایل پرچمدار HTC U11 به حساب می آید. البته کمپانی سازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - در زمان عرضه عملکردهای چندانی را برای این قابلیت کنترلی منحصر به فرد در نظر نگرفته بود، اما قرار است به زودی این نقص برطرف شود.

با آپدیت جدید امکان شخصی سازی قابلیت Edge Sense وجود خواهد داشت

کمپانی تایوانی اچ تی سی امروز یک آپدیت نرم افزاری تازه را برای موبایل پرچمدار خود عرضه خواهد کرد که طی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - عملکردهای پیش فرض تازه ای به قابلیت Edge Sense اضافه می شود. اما تغییر جذاب تر و مهمتر مربوط به امکان ایجاد میانبر برای اپلیکیشن های دلخواه در این بخش است.

برخی از گزینه های پیش فرض جدیدی که از طریق Edge Sense فعال می شوند، در نرم افزار های مختلف متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال در هنگام استفاده از Google Maps یا Google Photos فشردن بدنه سبب زوم کردن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - روی عکس و نقشه و یا خروج از زوم خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

یا مثلاً در زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - کار با اینستاگرام فشردن بدنه سبب ثبت فوری یک عکس می شود. همین عملکرد در هنگام تایپ کردن موتور تبدیل متن به گفتار را فعال می کند.

همان طور که پیش تر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - گفتیم، جذاب ترین بخش آپدیت مورد بحث مربوط به امکان افزودن میانبر اپلیکیشن های دلخواه و دسترسی به آنها از طریق Edge Sense است.

نکته جالب اینجاست که قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - مذکور تنها محدود به افزودن میان بر برای اجرای یک اپ خاص نمی شود، بلکه می توانید انجام یک عملکرد خاص (مثلاً تب کردن روی دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - Compose در Gmail) را نیز برای آن تعریف کنید.

در این میان محدودیت هایی نیز وجود دارد. شما می توانید دسترسی به اپلیکیشن های مختلفی را برای فعال شدن از طریق Edge - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - Sense تعریف نمایید، اما در آن واحد تنها قابلیت فعال سازی یکی از آنها را با فشردن بدنه HTC U11 خود خواهید داشت. البته در صورتی که حالت پیشرفته (Advanced mode) قابلیت Edge Sense فعال شود، امکان اجرای یک نرم افزار دیگر با فشردن و نگه داشتن بدنه نیز وجود خواهد داشت. همین محدودیت ها در خصوص عملکردهای تعریف شده در هنگام کار با اپلیکیشن ها نیز قابل ذکر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

شاید به نظر عده ای قابلیت های جدید شخصی سازی روش کنترلی Edge Sense چندان هم هیجان انگیز به نظر نرسد، اما وقتی به یاد بیاوریم که شرکتی چون سامسونگ یک دکمه فیزیکی موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - پرچمدار خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - بدون امکان شخصی سازی، تنها برای فعال کردن یک قابلیت خاص (دستیار بیکسبی) در نظر گرفته، به طور حتم این پیشرفت اچ تی سی قابل تقدیر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone