🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41795.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تولید هر آیفون X چقدر برای اپل تمام می شود؟

در حالی که تنها چند روز از معرفی آیفون X با برچسب قیمت 999 دلاری می گذرد و بسیاری آنرا سرسام آور می دانند، حالا تحلیلگران فناوری برای محاسبه سود اپل از فروش هر موبایل ...

در حالی که تنها چند روز از معرفی آیفون X با برچسب قیمت 999 دلاری می گذرد و بسیاری آنرا سرسام آور می دانند، حالا تحلیلگران فناوری برای محاسبه سود اپل از فروش هر موبایل وارد عمل شده اند.

آنها تاکید کرده اند که ساخت هر دستگاه آیفون X حدود 412.75 تمام می شود که به معنی سود 59 درصدی اپل از فروش هر موبایل با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است.

با این حال تیم کوک مدیرعامل این شرکت در یکی از مصاحبه هایش گفته است:

ما روی موبایل هایمان سود زیادی نمی گذاریم و شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بسیاری وجود دارند که سود‌ بیشتری می برند. اپل بر اساس ارزش محصول بهای آن را مشخص می‌کند.

همانطور که انتظار می رفت گرانقیمت ترین قطعه آیفون X نمایشگر 5.8 اینچی با پنل سوپر رتینای سامسونگ است که به گفته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منابع مختلف - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 80 تا 120 دلار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هزینه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در پی دارد. چیپست جدید A11 بیونیک که به گفته اپل قدرتمندترین تراشه تولید شده برای موبایل های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوشمند است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیز 26 دلار قیمت دارد.

از طرف دیگر مودم کوالکام بکار رفته در این موبایل 18 دلار، حسگر Face Id نزدیک به 25 دلار و پنل شیشه ای جلوی دستگاه 18 دلار روی دست اپل هزینه می گذارند. علاوه بر این حافظه 256 گیگابایتی ساخت توشیبا 45 دلار و رم 3 گیگابایتی نیز 24 دلار قیمت دارند.

البته تمام این 59 درصد به جیب اپل نمی رود چون موارد دیگری از قبیل بازاریابی، تدارکات، حقوق کارکنان، توسعه نرم افزار و غیره نیز هزینه های خاص خود را دارند.

در جدول زیر هزینه تولید و قیمت فروش آیفون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - X در کنار آیفون 6S ، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - آیفون 7 و گلکسی S8 ارائه شده و می توانید آن ها را با هم مقایسه کنید.

مدل قیمت فروش به دلار هزینه تقریبی تولید به دلار
آیفون X 999 412.75
آیفون 6S 649 187.91
آیفون 7 649 224.80
گلکسی S8 730 307.50
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone