🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41804.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا گوگل به دنبال خرید HTC است؟

اخیرا گزارشاتی مبنی بر احتمال خرید شرکت HTC توسط گوگل منتشر شده که می تواند به معنی پایان کار نخستین تولید کننده موبایل اندرویدی یعنی HTC باشد. روز گذشته وبسایت معتبر تایوانی «Commercial Times» گزارشی ...

اخیرا گزارشاتی مبنی بر احتمال خرید شرکت HTC توسط گوگل منتشر شده که می تواند به معنی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پایان کار نخستین تولید کننده موبایل اندرویدی یعنی HTC باشد.

روز گذشته وبسایت معتبر تایوانی «Commercial Times» گزارشی در همین رابطه منتشر کرد که شامل توضیحاتی درباره تلاش گوگل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای تولید انبوه سخت افزارهای مورد نیاز برای تولید موبایل و یکپارچه سازی نرم افزار و سخت افزار به روشی مشابه اپل است.

HTC در چند سال اخیر با کاهش فروش موبایل هایش مواجه شده است

گفتنی است که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این دوشرکت قبلا قرارداد تولید موبایل های پیکسل را امضا کرده بودند که به فروش بالایی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم دست یافت، بنابرین ممکن است گوگل به دنبال ادامه این روند باشد. از طرف دیگر HTC زیرساخت های لازم برای تولید گجت های پیشرفته را دارد اما توان رقابت با غول هایی مثل سامسونگ را از دست داده است، بنابرین تصاحب - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شرکت امکان تولید دائمی موبایل و رقابت با اپل و سامسونگ را برای گوگل فراهم می کند.

در این گزارش به بخش هایی که شرکت ساکن مانتن ویو قصد خرید آنها را دارد اشاره نشده اما ممکن است به دنبال خرید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بخش مربوط - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به ساخت هدست های واقعیت مجازی VIve باشد، که برخلاف بخش نه چندان موفق موبایل با استقبال بسیار خوبی از طرف خریداران مواجه شد.

این خبر فعلا در حد یک شایعه است و هنوز هیچ یک از مقامات رسمی این دو شرکت در این باره اظهار نظر رسمی نکرده اند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone