🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41820.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قیمت موبایل جدید شیائومی Mi MIX 2 مشخص شد

امروز شیائومی جدیدترین پرچمدار خود، Mi MIX 2 را در چین معرفی کرد و حالا قیمت این اسمارت فون مشخص شده است. این موبایل در دو مدل عرضه می گردد؛ یک نسخه معمولی با 6 ...

امروز شیائومی جدیدترین پرچمدار خود، Mi MIX 2 را در چین معرفی کرد و حالا قیمت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این اسمارت فون مشخص شده است.

این موبایل در دو مدل عرضه می گردد؛ یک نسخه معمولی با 6 گیگابایت رم و یک نسخه ویژه یا Special Edition بهره مند از رم 8 گیگابایتی. مدل اول با 3 ظرفیت مختلف حافظه داخلی ارائه می گردد: نسخه 64 گیگابایت با قیمت 506 دلار، 128 گیگابایت با قیمت 552 دلار و 256 گیگابایت با قیمت 614 دلار به بازار عرضه خواهند شد. همچنین مدل Special Edition این اسمارت فون نیز تنها با حافظه داخلی 128 گیگابایت و قیمت 720 دلار ارائه می گردد.

همان طور که در خبرها خواندید، - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بدنه نسخه معمولی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این تلفن هوشمند از سرامیک به همراه قاب فلزی ساخته شده اما در ساخت بدنه نسخه ویژه از سرامیک یکپارچه استفاده شده و روی لبه های سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسخه روکش طلا به کار رفته است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

نمایشگر موبایل جدید این شرکت، 5.99 اینچ بوده و چیپست اسنپدارگون 835 در آن تعبیه شده. باتری - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده نیز 3400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قرار است نسخه معمولی Mi MIX 2 در رنگ مشکی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و نسخه ویژه در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شوند. هنوز اطلاعی از زمان عرضه در دست نیست ولی انتظار می رود مشابه Mi MIX که در سال گذشته معرفی شد، موبایل جدید نیز در یک ماه آتی به بازار عرضه گردد.

- تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر میانه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone