🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43150.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

لنوو موبایل میان رده K8 Note را با دوربین دوگانه معرفی کرد

لنوو چندی قبل تلفن هوشمند K8 Note را در هند معرفی کرد. این موبایل قرار است که به صورت انحصاری از طریق شعبه هندوستان آمازون و از تاریخ ۱۸ آگست در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. ...

لنوو چندی قبل تلفن هوشمند K8 Note را در هند معرفی کرد. این موبایل قرار است که به صورت انحصاری از طریق شعبه هندوستان آمازون و از تاریخ ۱۸ آگست در اختیار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علاقمندان قرار بگیرد.

دستگاه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - درست مانند نسخه سال قبل خود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزلوشن 1080p و شیشه 2.5D دارد و توان پردازشی اش نیز به لطف چیپست ده هسته ای Helio X23 مدیاتک افزایشی قابل توجه پیدا کرده و باعث شده که K8 Note به پرتوان ترین اسمارت فون در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رنج قیمتی خودش بدل شود.

گفتنی است موبایل تازه لنوو همراه با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و در قالب دو گزینه با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عرضه خواهد شد.

در بخش پشتی بدنه آرایه دوربین دوگانه دستگاه خودنمایی می کند که مدتی است محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده. دوربین اصلی این اسمارت فون ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی است که به سنسور عمق سنج مجهز شده و وظیفه تار کردن پس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - زمینه را بر عهده دارد. در بخش جلویی این موبایل نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربر می تواند برای گرفتن سلفی و برقراری تماس تصویری از آن استفاده نماید.

این اسمارت فون درست مانند K6 Note به یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و همزمان از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. محصول تازه لنوو از جدیدترین نسخه اندروید (۷.۱.۱) بهره می برد و لنوو هم وعده داده که به صورت مستمر آن را به روز رسانی می کند.

در انتها باید اشاره کنیم که دو نسخه مختلف - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این موبایل بر حسب میزان رم به ترتیب با قیمت های ۲۰۳ و ۲۱۹ دلار در دو رنگ مشکی و طلایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به بازار عرضه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone