🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43152.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام و آزمایش قابلیت اضافه کردن دوستان به استریم های زنده

با توجه به اسکرین شات هایی که اخیرا منتشر شده به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به کمک آن می توان در این اپلیکیشن دو نفری به استریم زنده ...

با توجه به اسکرین شات هایی که اخیرا منتشر شده به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به کمک آن می توان در این اپلیکیشن دو نفری به استریم زنده ویدیو پرداخت. برای اضافه کردن دوستان به تصاویر زنده خود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کار آسانی دارید: کافیست روی آیکن جدیدی که در گوشه پایین و سمت راست تصویر قرار گرفته (آیکن دو شکلک خندان) اشاره کنید تا فهرست دوستان تان نمایان شود.

حالا می توانید یکی از آن ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را به لایو استریم خود اضافه کنید تا صفحه به دو قسمت تقسیم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده و مخاطبین بتوانند هر دوی تان را به طور زنده ببینند. تمام قابلیت های اینستاگرام برای استریم های زنده (ارسال قلب، نظر و ذخیره ویدیو در حافظه) هم در این حالت برای تماشا کنندگان ویدیوی زنده شما فعال هستند.

شایان ذکر است که فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام در ماه می قابلیت مشابهی را به سرویس Facebook Live اضافه کرده بود. اما حالا که اینستاگرام هم این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قابلیت را به طور آزمایشی به اپلیکیشن خود آورده هیچ بعید نیست که اسنپ چت، رقیبی که همیشه مورد کپی برداری قرار می گرفت این بار خودش تصمیم به کپی برداری از قابلیت اینستاگرام بگیرد.

اینستاگرام در حال حاضر امکان استریم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زنده دو نفره را با جمع کوچکی از کاربران خود آزمایش می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کند، اما اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که طی ماه های آتی آن را به شکل یک قابلیت رسمی به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone