🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41155.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن مکان نمایی Swarm فیلتر شد

به گزارش جمعی از کاربران در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن Swarm از ساعاتی پیش در ایران فیلتر و دسترسی بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به آن غیر ممکن شده است. سوارم که توسط کمپانی ...

به گزارش جمعی از کاربران در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن Swarm از ساعاتی پیش در ایران فیلتر و دسترسی بدون ابزار تغییر دهنده آی پی به آن غیر ممکن شده است.

سوارم که توسط کمپانی مشهور فوراسکوئر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توسعه داده شده یک شبکه اجتماعی مکان نمایی است - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که کاربران در آن می توانند موقعیت جغرافیایی خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشته و تجربیات خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از بازدید نقاط مختلف را به گوش دیگر اعضا برسانند.

بنابر آخرین آمار منتشر شده، در حال حاضر بیش از 60 میلیون کاربر از سراسر دنیا دارای حساب کاربری در فوراسکوئر هستند که در میان آن ها کاربران ایرانی هم مشاهده می شوند.

در حال حاضر بیش از 60 میلیون کاربر از سراسر دنیا دارای حساب کاربری در فوراسکوئر هستند

یکی از قابلیت های محبوب - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سوارم که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می کردند، امکان Check-in کردن مکان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های مختلف بود. کاربران با این کار می توانستند رسیدن خود به یک نقطه خاص را به اطلاع دوستان خود برسانند و البته از حضور افراد دیگر در آن محدوده مطلع شوند.

اما به نظر می رسد که حالا با فیلترینگ سوارم، انجام این کار به سادگی گذشته نخواهد بود چرا که در حال حاضر نمی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توان بدون استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی در اپلیکیشن ثبت نام و فعالیت کرد.

ضمنا به غیر از سوارم، از ساعاتی پیش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دسترسی به اپلیکیشن Foursquare City Guide هم بدون ابزار تغییر دهنده آی پی غیر ممکن شده که همین موضوع احتمال فیلترینگ کلیه سرویس های فوراسکوئر در ایران را تقویت می کند.

اما با تمام این اوصاف، هنوز هیچ کدام از مقامات نسبت به فیلترینگ سوارم واکنشی نشان نداده اند. به محض انتشار جزئیات بیشتر آن ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone