🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42574.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک مسنجر حالا در ارائه پیشنهادات اسپاتیفای هوشمندانه تر عمل می کند

دستیار هوشمند فیسبوک مسنجر موسوم به M از این پس می تواند وقتی که با دوستان خود مکالمه می کنید و بحث به موسیقی می کشد، پیشنهاداتی را از سرویس اسپاتیفای به محیط این پیام ...

دستیار هوشمند فیسبوک مسنجر موسوم به M از این پس می تواند وقتی که با دوستان خود مکالمه می کنید و بحث به موسیقی می کشد، پیشنهاداتی را از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سرویس اسپاتیفای به محیط این پیام رسان بیاورد.

برای استفاده و فعال کردن این قابلیت به کلیدواژه های خاصی احتیاج دارید. به عنوان مثال باید عبارت play some music یا listen to music را در مسنجر تایپ کنید تا دستیار M گزینه Find Music از طریق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اسپاتیفای را به شما ارائه کند.

بعد از وارد کردن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عبارات بالا اگر نام خواننده خاصی را بنویسید، دستیار M از طرفین مکالمه می پرسد که آیا تمایل دارند که اثری از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن خواننده را در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اسپاتیفای بشنوند؟ نکته خوب اینجاست که برای ظاهر شدن پیشنهادات اسپاتیفای همیشه نیازی به اشاره مستقیم به کلماتی مثل music یا listen نیست.

همان طور که در اسکرین شات پایین مشاهده می کنید، فقط با مطرح شدن نام یک گروه موسیقی دستیار M این موضوع را به طور هوشمندانه تشخیص داده و پیشنهاد گوش دادن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به آثار آن گروه در اسپاتیفای را مطرح کرده است:

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اگر روی آیکن اسپاتیفای اشاره کنید، مرورگر درون برنامه ای فیسبوک مسنجر فعال شده و محتوای اسپاتیفای را به نمایش در می آورد. اگر دستور جستجوی موسیقی را وارد کرده باشید، در صفحه وب باز شده می توانید آخرین آهنگ هایی که در اسپاتیفای گوش داده اید، تمامی پلی لیست هایی که دارید و پیشنهاد ساخت یک پلی لیست گروهی را مشاهده نمایید.

اما اگر در صفحه مکالمه فقط به عنوان گروه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یا خواننده اشاره کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشید، در صفحه وب باز شده محبوب ترین آثار آن خواننده یا گروه را مشاهده خواهید کرد که آلبوم ها و پلی لیست های مربوط به آن هم در کنارش قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که تعامل اسپاتیفای با فیسبوک مسنجر از ماه مارس سال جاری آغاز شد. در ابتدا این تعامل به امکان انتخاب آهنگ ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و پلی لیست ها از اسپاتیفای و اشتراک گذاری آن ها با دیگران محدود بود.

سپس در ماه ژوئن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - امکان ساخت و گسترش پلی لیست های گروهی اسپاتیفای از طریق فیسبوک مسنجر در اختیار کاربران این پیام رسان قرار گرفت. اما حالا و در آخرین نسخه اپلیکیشن شاهد گسترش و پیشرفته تر شدن امکان تعامل با اسپاتیفای هستیم که مطمئنا کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

- تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone