🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29541.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هشدار گوگل در مورد آینده‌ اسفناک نتایج جستجو تحت قوانین کپی رایت

چندی پیش اتحادیه اروپا قوانینی به نام «مقررات حفاظت از داده های عمومی» یا GDPR و به منظور تحول در نحوه جمع آوری داده های کاربران اروپایی توسط شرکت های فناوری وضع کرد. پس از آن گوگل و فیسبوک مجبور شدند ...

چندی پیش اتحادیه اروپا قوانینی به نام «مقررات حفاظت از داده های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - عمومی» یا GDPR و به منظور تحول در نحوه جمع آوری داده های کاربران اروپایی توسط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - شرکت های فناوری وضع کرد. پس از آن گوگل و فیسبوک مجبور شدند با شکایت‌ ۸.۸ میلیون دلاری مبنی بر عدم پیروی از این قانون دست و پنجه نرم کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

حال پارلمان اروپا در حال وضع کردن باید و نباید‌های جدیدی به نام Copyright Directive در راستای پیاده کردن قانون کپی رایت در اینترنت است. کارشناسان باور دارند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - که تصویب شدن این قانون اساساً اینترنت را نابود خواهد کرد.

اکنون مذاکرات تصویب این قانون در حال تمام شدن است و به نظر می‌رسد پروسه‌ی اجرایی شدن آن از سر گرفته شود. به همین دلیل گوگل سعی کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - به روش متفاوتی، به پارلمان اروپا هشدار دهد و تصویری از نتیجه سرچ گوگل منتشر کرده که چیزی در آن وجود ندارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

تصویر هشدار گوگل در واقع نشان می‌دهد اگر کاربری کلمه‌ی آخرین خبر را در صفحه سرچ گوگل جستجو کند با نتایجی جز خبرگزاری‌های ثروتمند و بزرگ مواجه نخواهد شد.

در قسمتی از قانون تحت بررسی به ناشران این حق داده شده که اگر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - اسنیپت صفحاتشان در صفحه‌‌ای نظیر جستجوی گوگل قرار بگیرد، می‌توانند از صاحبان سایت دیگر، درخواست کننده که حق لیسانس استفاده از اسنیپت را پرداخت نماید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران

بدین ترتیب گوگل دو راه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - پیش روی خود دارد یا برای استفاده از اخبار پول پرداخت کند یا کلاً نمایش اسنیپت را حذف نماید. به نظر می‌رسد گوگل راه دوم را انتخاب کند چرا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - که بر اساس تصویر منتشر شده توسط این شرکت، اگر شخصی آخرین خبر را سرچ کند تنها لینک‌هایی به سایت‌های رسانه‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - معتبر برایش نمایان خواهد شد.

بدین  ترتیب دیگر نه تصویر، نه تیتر یکی و نه خلاصه‌ای از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - اتفاقات در گوگل جایی نخواهد داشت. اگر هم وجود داشته باشد، ماهیت آزادی اطلاعات از بین می‌رود و گوگل مجبور می‌شد گزینه هایی برای نمایش محتوای پولی انتخاب نماید و تنها به آنها هزینه پرداخت کند. بدین ترتیب به نوعی فضای رقابتی در این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر نوشهر استان مازندران - حوزه‌‌ از بین می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone