🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16081.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کامپیوترهای iMac اپل با پردازنده قدرتمند M2 عرضه خواهند شد

چیپست M1 اپل در بنچمارک‌ها به خوبی قدرت خود را نشان داده و حالا خبرهایی از معرفی نسل جدید کامپیوترهای آی مک با چیپست M2 به گوش‌ می‌رسد که سطح جدیدی از توان پردازش را ...

چیپست M1 اپل در بنچمارک‌ها به خوبی قدرت خود را نشان داده و حالا خبرهایی از معرفی نسل جدید کامپیوترهای آی مک با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - چیپست M2 به گوش‌ می‌رسد که سطح جدیدی از توان پردازش را به ارمغان خواهد آورد.

پیشتر نیز گفته شده بود که اپل در حال توسعه چیپست 5 نانومتری A14T کلاس دسک‌تاپ است تا آی‌مک‌های بازطراحی شده خود را با این تراشه به بازار عرضه کند. در آن مقطع خبری از تراشه M2‌ نبود.

یکی از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - افشاگران به نام کاربری «Mobile chip master» در شبکه اجتماعی ویبو چین ادعا می‌‌کند که اپل کامپیوترهای دسک‌تاپ جدید خود را با چیپست M2 که کمی قدرتمندتر از M1 است، شش ماهه دوم سال2021 معرفی می‌‌کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران

هنوز مشخص نیست که چیپست جدید برای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - کدام‌یک از مدل‌های سیستم مک اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - گزارش‌هایی در مورد احتمال معرفی آی‌مک بازطراحی شده در سال 2021 منتشر شده بود؛ اما خبری در مورد استفاده از تراشه M2 در آی‌مک پرو و مک پرو مطرح نشده است.

به نظر می‌رسد مهندسان اپل روی مک پرو جدید با چیپست اختصاصی اپل سیلیکون کار می‌‌کنند که اندازه آن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - تقریبا نصف اندازه مک پرو فعلی است. باید گفت اگر اپل چیپست کلاس دسکتاپ را برای آی‌مک‌ها معرفی کند، احتمال دارد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - از آن در ورک‌استیشن‌ها هم استفاده کند.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر اپل در مورد مدل‌های بازطراحی شده مک بوک برای سال 2021 خبر داده بود. با وجودی که وی توضیحی در مورد جزئیات مک بوک‌های جدید مطرح نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد با چیپست اپل سیلیکون معرفی شوند.

ظاهرا اپل در کنار تجهیز مدلهای دسکتاپ به پردازنده M2 از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - چیپستی کمی قدرتمندتر از M1 برای مک‌بوک‌های بازطراحی شده استفاده خواهد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر تنکابن استان مازندران - کرد که با هسته‌های پردازشی و گرافیکی بیشتر می‌تواند عملکرد بهتر و کارایی بیشتری را به ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone