🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16092.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی سری شیائومی MI 11 تایید شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 888

پرچمداران جدید سری می 11 که تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد آن به اشتراک گذاشته شده، بالاخره قرار است 8 دی‌ماه از راه برسند. صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به صورت ...

پرچمداران جدید سری می 11 که تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد آن به اشتراک گذاشته شده، بالاخره قرار است 8 دی‌ماه از راه برسند.

صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو به صورت رسمی تاریخ رونمایی سری می 11 را تایید کرده است. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - به علاوه گوشی هوشمندی با کد نام - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - M2011K2C منتسب به می 11 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1135 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 3642 را از آن خود کرده است.

به نظر می‌رسد گوشی‌های سری می 11 با چیپست اسنپدراگون 888 به بازار عرضه خواهند شد. سری می 11 حداقل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - با دو عضو شامل می 11 و می 11 پرو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی

براساس خبرهای فاش شده قبلی، نمایشگر می 11 در هر چهار طرف خمیده خواهد بود و در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر نیز حفره‌ای برای دوربین سلفی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - درنظر گرفته خواهد شد.

هر دو عضو این خانواده از نمایشگر +QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره می‌برند. تصاویر فاش شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - احتمالا طراحی ماژول دوربین مربع شکل می 11 را تایید می‌کند که از حسگر بزرگ در کنار حسگر کوچک و LED در قسمت بالای دوربین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - بهره می‌برد.

براساس اطلاعات فاش شده قبلی به نظر می‌رسد می 11 از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - احتمالا می 11 با نمایشگر 6 اینچی معرفی می‌شود.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی

اوایل آذرماه رندرهای جدیدی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - پرچمداران سری می 11 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - شیائومی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - به اشتراک گذاشته شد که طراحی پنل پشتی آنها را به خوبی نشان می‌داد. همچنین مستندات مربوط به دریافت تاییدیه باتری از «3C» چین، اطلاعاتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - در مورد ظرفیت باتری و فناوری شارژ موبایل‌های جدید ارائه کرده بود.

باتوجه به مستندات منتشر شده، می 11 و نسخه پرو آن به ترتیب از باتری 2390 و 2485  میلی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - آمپر ساعت بهره خواهند برد. با این وجود، احتمالا این اعداد ظرفیت یکی از باتری‌های این دو گوشی هوشمند را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد دو - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر محلات استان مرکزی - عضو جدید خانواده می 11 را با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی به بازار عرضه کند. درنتیجه موبایل‌های جدید نیاز به دو باتری خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone