🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16083.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند ردمی واچ با قیمت ۴۵ دلاری رونمایی شد

ردمی در جریان رویداد معرفی مدل‌های 5G سری ردمی نوت 9 از نخستین ساعت هوشمند خود با نام «Redmi Watch» رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از طراحی مستطیل شکل همانند اپل واچ بهره می‌برد و ...

ردمی در جریان رویداد معرفی مدل‌های 5G سری ردمی نوت 9 از نخستین ساعت هوشمند خود با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - نام «Redmi Watch» رونمایی کرد.

این ساعت هوشمند از طراحی مستطیل شکل همانند اپل واچ بهره می‌برد و با قابلیت‌هایی معمول همچون پایش ضربان قلب، قابلیت‌های مربوط به تندرستی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - تناسب اندام و ردیابی خواب با قیمت اقتصادی در بازار چین عرضه خواهد شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده احتمالا ردمی واچ در خارج از بازار چین نیز با نام شیائومی «می واچ لایت» در دسترس کاربران قرار گیرد. این نام پیشتر در فهرست FCC رویت شده بود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان

Redmi Watch از نمایشگر 1.4 اینچی رنگی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - با شیشه 2.5D در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاقمندان می‌توانند ساعت هوشمند جدید را در رنگ‌های مشکی، سفید و سرمه‌ای خریداری کنند. به علاوه بند سیلیکونی آن نیز در رنگ‌های صورتی و سبز به فروش می‌رسد.

بیش از 120 فیس واچ برای این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - ساعت هوشمند طراحی شده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - که با کمک اپلیکیشن «Mi Fit» کاربران می‌توانند فیس واچ مورد نظر خود را روی آن تنظیم کنند. ردمی واچ از طریق بلوتوث 5.0 BLE با گوشی هوشمند همگام سازی می‌شود. این ساعت هوشمند مجهز به NFC بوده و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - تا عمق حداکثر 50 متر در برابر نفود آب مقاوم است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - ردمی واچ تنها 35 گرم وزن دارد.

در استفاده معمولی، طول عمر باتری آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - 7 روز و در حالت مربوط به صرفه جویی انرژی، طول عمر باتری به 12 روز افزایش پیدا می‌کند. شارژ کامل ساعت هوشمند 2 ساعت زمان می‌برد. کاربران می‌توانند ساعت هوشمند جدید را  از طریق شارژرهای مخصوص ساعت‌های هوشمند این شرکت شارژ کنند.

ردمی واچ با قیمت 45 دلار به فروش می‌رسد. قیمت این ساعت هوشمند در حراجی با مدت زمان محدود 40 دلار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - اعلام شده است. حراجی  ردمی واچ از 11 آذرماه در چین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - آغاز می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آستارا استان گیلان - عرضه آن در بازارهای خارج چین منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone