🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16093.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیا کانن پنل لمسی را جایگزین دکمه فیزیکی شاتر می‌کند؟

پتنت جدید کانن نشان می‌دهد که این شرکت به فکر تغییر یکی از قسمت‌های نمادین دوربین‌های حرفه‌ای است. این پتنت که هفته گذشته در ژاپن به ثبت رسیده، جزئیات دکمه‌ای لمسی را توضیح می‌دهد که ...

پتنت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - جدید کانن نشان می‌دهد که - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - این شرکت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - به فکر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - تغییر یکی از قسمت‌های نمادین دوربین‌های حرفه‌ای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - است.

این پتنت که هفته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - گذشته در ژاپن به ثبت رسیده، جزئیات دکمه‌ای لمسی را توضیح می‌دهد که قادر به تشخیص جهت حرکت و همچنین میزان فشار انگشت است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این پنل جایگزین دکمه فیزیکی شاتر شده است:

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران

در ادامه توضیحات پتنت نوشته شده که این پنل لمسی می‌تواند طول مدت فشار را نیز تشخیص دهد، بنابراین احتمالاً می‌توان با فشار کم نقطه فوکوس را پیدا کرد و سپس با فشار کامل شاتر را آزاد کرد. از آنجا که دیگر نیازی به سوراخ کردن بدنه دوربین برای قرار دادن دکمه فیزیکی و قطعات متحرک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - آن نیست، این دکمه لمسی احتمالاً مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب را بیشتر خواهد کرد.

مزیت دیگر تعویض دکمه فیزیکی شاتر با پنل لمسی این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - است که دیگر برای تغییر تنظیمات عکسبرداری نیازی به چرخاندن دکمه‌های چرخشی دوربین نخواهد بود که البته برای عملکرد صحیح نیاز به حساسیت و دقت بالا دارد.

در حال حاضر در برخی از دوربین‌های کنونی از جمله محصولات جدید کانن می‌توان با ضربه زدن روی نمایشگر LCD از سوژه عکس گرفت، بنابراین ایده جایگزینی دکمه فیزیکی با پنل لمسی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. البته با توجه به اینکه دکمه شاتر به یکی از‌ بخش های جدایی ناپذیر تمام دوربین‌های حرفه‌ای تبدیل شده، ممکن است عادت کردن کاربران به آن مدتی طول - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - بکشد.

بسیاری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - از عکاسان حرفه‌ای نیز به حسی که دکمه شاتر القا می‌کند حساس هستند، به همین خاطر جایگزینی آن با نمونه لمسی می‌تواند دنیای عکاسی را به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رامسر استان مازندران - دو نیم تقسیم کند. با این وجود همانطور که گفته شد کانن تنها پتنت این دکمه را ثبت کرده و ممکن است هرگز رنگ واقعیت به خود نبیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone