🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16099.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سلطه آیفون 12 و 12 پرو بر 24 درصد از بازار گوشی‌های 5G

آیفون 12 نخستین پرچمدار اپل توانست در عرض دو هفته نبض بازار گوشی‌های 5G جهان را در دست بگیرد. این شرکت در مهرماه با فروش بالای خود 24 درصد سهم بازار را از آن خود ...

آیفون 12 نخستین پرچمدار اپل توانست در عرض دو هفته نبض بازار گوشی‌های 5G جهان را در دست بگیرد. این شرکت در مهرماه با فروش بالای خود 24 درصد سهم بازار را از آن خود کرد و از پرچمداران 5G سامسونگ پیشی گرفت.

با وجودی که اپل کمی با تاخیر نخستین گوشی‌های آیفون 5G خود را به بازار عرضه کرد؛ اما به سرعت توانست از رقیب سرسخت خود یعنی سامسونگ پیشی گرفته و فروش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - بیشتری را از آن خود کند.

براساس گزارش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - موسسه تحقیقاتی «کانترپوینت»،‌ در حالیکه شهریورماه (سپتامبر) گلکسی نوت 20 الترا لقب پرفروش‌ترین گوشی 5G در بازارهای جهانی را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از آن خود کرده بود؛ مهرماه (اکتبر) ورق برگشت و اپل با گوشی‌های جدید آیفون 12 بازار 5G را از آن خود کرد. کوپرتینویی‌ها در رقابتی فشرده و در عرض دو هفته توانستند از رقیب کره‌ای‌ خود پیشی بگیرند.

برآوردهای موسسه تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد که آیفون 12 توانسته در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - مدت زمانی کوتاه، 16 درصد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از کل فروش گوشی‌های 5G بازار به خود اختصاص دهد. این در حالی است که آیفون 12 پرو در همین بازه زمانی، 8 درصد از کل فروش گوشی‌های 5G را به خود اختصاص داده است. درنهایت، این دو گوشی آیفون در مجموع تقریبا یک چهارم فروش کل گوشی‌های هوشمند 5G را در مهرماه از آن خود کرده‌اند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس

سهم فروش گلکسی نوت 20 الترا از 5 درصد در شهریورماه به 4 درصد در مهرماه کاهش یافت و این گوشی در رتبه سوم پرفروش‌ترین‌های بازار قرار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - گرفت. گلکسی نوت 20 و گلکسی S20 پلاس نیز هرکدام سه درصد سهم بازار را از آن خود کردند.

کانترپوینت معتقد است که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - تقاضای قابل توجهی برای گوشی‌های 5G در سیستم عامل iOS وجود دارد که به افزایش فروش منجر می‌شود. بیش از یک سوم گوشی‌های آیفون 12 و آیفون 12 پرو طی مدت اخیر در بازار ایالات متحده به فروش رسیده است. به نظر می‌رسد این دو گوشی هوشمند در بازارهایی همچون چین و ژاپن نیز فروش خوبی داشته باشند.

آیفون 12 در بازارهای بیش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از 140 کشور جهان عرضه می‌شود و همین مساله به فروش بیشتر این سری گوشی‌های 5G - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - کمک شایانی خواهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - کرد.

یکی از محبوبیت‌های آیفون 12 به سرعت استفاده از mmWave 5G مربوط می‌شود. مدل‌های آیفون 12 که در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - ایالات متحده به فروش می‌رسند از mmWave 5G نیز پشتیبانی می‌کنند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - و همین مساله باعث افزایش فروش چنین دستگاهی در این کشور شده است. در آمریکا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - فروش گوشی‌های هوشمند با قابلیت mmWave از 5 درصد در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر داراب استان فارس - شهریورماه به 12 درصد در مهرماه افزایش داشته است.

پیش بینی می‌شود میزان تقاضا برای خرید گوشی‌های هوشمند جدید اپل در فصل منتهی به تعطیلات ادامه داشته باشد. گوشی‌های آیفون برای نخستین بار سهم 24 درصدی بازار گوشی‌های 5G‌ را از آن خود کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone