🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16082.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویری از مایکروسافت سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴

تصاویر افشا شده از نسل بعدی لپ‌تاپ و تبلت سری سرفیس، از عدم تغییر چشمگیر در طراحی آنها خبر می‌دهد. یکی از کاربران توییتر تصاویری را از سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ منتشر ...

تصاویر افشا شده از نسل بعدی لپ‌تاپ و تبلت سری سرفیس، از عدم تغییر چشمگیر در طراحی آنها خبر می‌دهد.

یکی از کاربران توییتر تصاویری را از سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ منتشر کرده که ظاهرا در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به آنها دست پیدا کرده است. به گفته وی سرفیس پرو ۸ از اتصال به شبکه LTE پشتیبانی می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان - کند. این دو دستگاه که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شوند، از نظر ظاهری نسبت به نسل فعلی دستخوش تغییر چندانی نشده‌اند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان

بر اساس شایعات وگمانه‌زنی‌های کنونی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان - سرفیس پرو ۸  از همان نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نسل فعلی بهره می‌برد که زیر آن پردازنده نسل یازدهمی اینتل i7-1165G7 با گرافیک Xe در کنار ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD سامسونگ قرار گرفته است. این میزان حافظه رم ۲ برابر از قوی‌ترین نسخه پرو ۷ با ۱۶ گیگابایت رم بیشتر است.

سرفیس لپ‌تاپ ۴ هم احتمالا از همین پردازنده نسل یازدهمی بهره خواهد برد اما شایعاتی هم در مورد عرضه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان - نسخه‌ای از آن با پردازنده سفارشی مایکروسافت بر پایه AMD رایزن ۴۰۰۰ به گوش می‌رسد. این دو شرکت قبلا هم  با وعده ارتقای توان پردازش CPU و  GPU در مدل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۳ از پردازنده سفارشی استفاده کرده‌ بودند اما نتیجه آن چیپستی بود که گاهی حتی در اجرای وظایف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان - نه چندان سنگین مثل پخش ویدیوهای 4K باز می‌ماند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر سیاهکل استان گیلان

مایکروسافت معمولا سری‌های سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو را در ماه اکتبر بروزرسانی می‌کند و سال گذشته نیز در همین بازه زمانی لپ تاپ ۳ و پرو ۷ رونمایی شدند. اینبار اما شاهد معرفی لپ‌تاپ گو و سرفیس پرو ایکس بودیم و انتظار می‌رود که دو مدل مورد بحث در اواسط ژانویه یا دی ماه رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone