🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16088.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چطور قابلیت تشخیص چهره را در ویندوز 10 فعال کنیم؟

این روزها بسیاری از کاربران علاقمند هستند به جای تایپ کردن پسورد از فناوری‌های بیومتریک همچون تشخیص چهره برای ورود به دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. در ویندوز 10 با کمک دوربین سه بعدی مانند دوربین ...

این روزها بسیاری از کاربران علاقمند هستند به جای تایپ کردن پسورد از فناوری‌های بیومتریک همچون تشخیص چهره برای ورود به دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. در ویندوز 10 با کمک دوربین سه بعدی مانند دوربین «RealSense» اینتل می‌توانید از طریق «Windows Hello» و با کمک فناوری تشخیص چهره وارد سیستم شوید.

دوربین‌های سه بعدی مانند دوربین RealSense 3D اینتل، در واقع از سه بخش شامل دوربینی با رزولوشن 1080 پیکسل، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - دوربین مادون قرمز و لیزر مادون قرمز تشکیل شده است.

ترکیب اجزای دوربین‌های سه بعدی به تشخیص چهره کمک می‌‌کند. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - این فناوری در واقع می‌تواند عمق و موقعیت سوژه‌ای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - که مقابل دوربین قرار گرفته است را تشخیص دهد. امکان اجرای برخی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - بازی‌ها و برنامه‌ها با دوربین‌های سه بعدی مانند RealSense 3D وجود دارد؛ اما یکی از بهترین کاربردهای چنین دوربینی، استفاده از آن برای تایید هویت بیومتریک و تشخیص چهره در ویندوز 10 با استفاده از Windows Hello است.

اگر سیستم کامپیوتر شما مجهز به یکی از این دوربین‌های سه بعدی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - است، می‌توانید نحوه قفل گشایی ویندوز 10 را تغییر داده و با تشخیص چهره وارد سیستم شوید. برای فعال کردن این قابلیت به ترتیب ذیل عمل کنید:

1- ابتدا وارد قسمت تنظیمات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - شوید. پس از ورود به تنظیمات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - وارد بخش Accounts شده و روی Sign-in options کلیک کنید.

2- پسورد و پین را تنظیم کنید.

3- گزینه Windows Hello Face - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - را انتخاب کرده و سپس روی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - Set up کلیک کنید.

5- - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - روی دکمه Close کلیک کنید.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان

می‌توانید مجددا به همین مسیر بازگردید و روی گزینه «Improve recognition» کلیک کنید. اگر عینک می‌زنید، چهره شما به واسطه اصلاح صورت تغییر کرده یا شرایط نور محیطی تغییر کرده، با مراجعه به این قسمت می‌توانید به سیستم کمک کنید تا در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - تشخیص چهره شما دقیق‌تر عمل کند.

اکنون سیستم تشخیص چهره روی سیستم شما فعال شده است. دفعه بعد برای باز کردن قفل ویندوز 10، به جای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر خوانسار استان اصفهان - تایپ کردن رمز عبور می‌توانید مقابل دوربین قرار بگیرید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone