🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16077.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

منچستر یونایتد احتمالا قربانی حمله باج‌افزاری شده است

از اوایل هفته‌ جاری خبرهایی در مورد حمله سایبری به باشگاه منچستر یونایتد منتشر شده بود و در حالی که مسئولان این باشگاه از پایداری در برابر هکرها خبر داده بودند ، هنوز قادر به ...

از اوایل هفته‌ جاری خبرهایی در مورد حمله سایبری به باشگاه منچستر یونایتد منتشر شده بود و در حالی که مسئولان این باشگاه از پایداری در برابر هکرها خبر داده بودند ، هنوز قادر به بازیابی کامل سیستم‌ها نیستند.

پس از حمله هکرها به این باشگاه به نظر می‌رسید متخصصان امنیتی منچستر بر خلاف تیم که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - جایگاه مناسبی در جدول ندارد، کارشان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - را به خوبی انجام داده و مانع نفوذ هکرها شده‌اند. حالا اما برخی منابع مدعی شده‌اند که هکرها بخشی از سیستم را از دسترس خارج کرده و برای بازیابی کامل آن خواستار پرداخت میلیون‌ها پوند باج شده‌اند. یک متخصص امنیتی در این باره گفته: «این واقعیت که تبعات حمله - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - یک هفته طول کشیده نشان می‌دهد که مساله پیچیده‌تر از یک ویروس ساده است.»

هرچند باشگاه این ادعا را رد کرده اما هنوز کارکنان آن به بخش‌هایی از سیستم از جمله ایمیل دسترسی ندارند. حمله مذکور باعث شده بود که منچستر در فرایندهای پیش از بازی خانگی با «باشاک شهیر» که در چارچوب - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - لیگ قهرمانان برگزار شد، تغییراتی دهد که از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - جمله آنها - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - می‌توان به تایید هویت کارکنان پیش از ورود به استادیوم اشاره کرد.

باشگاه تاکید کرده که شواهدی در رابطه با افشای داده‌های طرفداران از جمله اعضای شبکه‌ اجتماعی، وب‌سایت و اپ رسمی یونایتد وجود ندارد و آنها در حال تلاش برای بازیابی کامل سیستم‌ها هستند:

«در پی حمله سایبری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر آوج استان زنجان - اخیر تیم IT ما با همکاری متخصصان خارج از باشگاه شبکه‌ها را ایمن کرده و بررسی‌های لازم را ترتیب داده‌اند. این حمله طبیعتاً مخرب بود اما شواهدی مبنی بر افشای داده‌های کاربران مشاهده نکرده‌ایم.»

پس از این حمله گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد عوامل پشت پرده ارائه شد اما منچستر در بیانیه رسمی خود از اظهار نظر درباره هویت هکرها یا انگیزه آنها برای اینکار خودداری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone