🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16087.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ردمی از موبایل‌های نوت 9 5G و نوت 9 پرو 5G رونمایی کرد

ردمی نوت یکی از محبوبترین سری‌های گوشی در دنیاست که تا کنون از پشتیبانی 5G بی‌بهره بود؛ حالا اما ردمی این قابلیت را هم به سری محبوب خود آورده تا خریداران بیشتری را به سوی ...

ردمی نوت یکی از محبوبترین سری‌های گوشی در دنیاست که تا کنون از پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - 5G بی‌بهره بود؛ حالا اما ردمی این قابلیت را هم به سری محبوب خود آورده تا خریداران بیشتری را به سوی آنها بکشاند این شرکت از دو مدل جدید با نام‌های ردمی نوت 9 5G و نوت ۹ پرو 5G رونمایی کرد که از نظر چپیست، دوربین و سایز نمایشگر با هم تفاوت‌ دارند.

ردمی نوت 9 پرو 5G

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان

ردمی نوت ۹ پرو به عنوان مدل‌قوی‌تر از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - چیپست اسنپدراگون 750G، رم ۶ یا ۸ گیگابیتی و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی به سیستم خنک کننده مایع نیز مجهز شده که با کاهش دمای قطعات به عملکرد بهتر و پایدارتر کمک می‌کند.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ردمی نوت پرو از نوع LCD است و رزولوشن +FHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را به ارمغان می‌آورد. تامین شارژ هم بر عهده باتری ۴۸۲۰ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - میلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - آمپرساعتی قرار دارد که به لطف شارژ سریع ۳۳ واتی تنها در ۵۸ دقیقه پر می‌شود.

اصلی‌ترین مزیت این موبایل را می‌توان دوربین چهارگانه‌ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - دانست که سنسور ۱۰۸ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HM2 نقش اصلی آنرا ایفا می‌کند. این سنسور قدرتمند 1/1.52 اینچی با اندازه پیکسل‌های ۰.۷ میکرون، به ردمی نوت ۹ پرو اجازه می‌دهد ۹ پیکسل را برای دستیابی به تصویری با کیفیت‌تر با هم ترکیب کند که معادل خروجی ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۲.۱ میکرونی است. البته کاربر می‌تواند تصاویر را با همان وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - نیز ثبت کند. ۳ دوربین دیگر هم شامل ۸ مگاپیکسلی التراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو است. دوربین سلفی این مدل ۱۶ مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۹ پرو 5G باید به جک ۳.۵ میلیمتری، استاندارد مقاومت در برابر آب IP53، اسکنر اثر انگشت روی لبه کناری و فرستنده مادون قرمز اشاره کرد. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - ردمی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - قیمت نسخه‌های با حافظه ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی را به ترتیب ۲۴۳، ۲۷۴ و ۳۰۴ دلار اعلام کرده است. این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - موبایل از ۱۱ آذر در چین عرضه می‌شود اما تاریخ ارائه آن در بازارهای دیگر مشخص نشده است.

ردمی نوت 9 5G

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان

این مدل به جای اسنپدراگون به چیپست دیمنسیتی 800U مجهز شده و توانایی پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G را به صورت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - همزمان دارد. پیکربندی حافظه نیز شامل ۶ یا ۸ گیگابیت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

ردمی نوت ۹ از نمایشگر کوچکتر ۶.۵۳ اینچی LCD با همان رزولوشن +FHD برخوردار است که درون آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگاری دارد. در این مدل از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خبری نیست و در عوض یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین آن شده است. دوربین‌های دیگر هم شامل ۸ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می‌شود. دیگر مشخصات این موبایل مشابه نوت ۹ پرو است.

این مدل با قیمت پایه ۱۹۸ دلار برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - عرضه خواهد شد. مدل‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز به ترتیب با قیمت ۲۲۸ و ۲۵۸ دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

ردمی در کنار این دو مدل از مدل دیگری با عنوان نوت 9 4G رونمایی کرد که با نسخه قبلی ردمی نوت ۹ تفاوت دارد و در واقع ری‌برند شده پوکو M3 است که دیروز معرفی شد. قیمت نسخه پایه این مدل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - با حافظه ۴/۱۲۸ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر چمخاله استان گیلان - گیگابایتی ۱۵۲ دلار اعلام شده که برای مدل با ۸/۲۵۶ گیگابایتی تا ۲۲۸ دلار بالا می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone