🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16076.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو احتمالا با پشتیبانی از 5G موج میلی‌متری معرفی می‌شود

شایعه‌های مختلفی حاکی از آن است که اپل قصد دارد سال آینده میلادی آیپد پرو بالا رده 12.9 اینچی با نمایشگر مینی LED روانه بازار کند. براساس اعلام برخی منابع آگاه، این دستگاه قدرتمند از ...

شایعه‌های مختلفی حاکی از آن است که اپل قصد دارد سال آینده میلادی آیپد پرو بالا رده 12.9 اینچی با نمایشگر مینی LED روانه بازار - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی - کند. براساس اعلام برخی منابع آگاه، این دستگاه قدرتمند از شبکه 5G با فناوری طیف موج میلی‌متری یا «mmWave» نیز پشتیبانی می‌کند.

در کنار معرفی آیپد پرو بالارده 12.9 اینچی، شایعه‌هایی نیز در مورد رونمایی از مدل 11 اینچی آیپد پرو با بهره مندی از نمایشگر مینی LED مطرح شده است؛ هرچند هنوز اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است.

به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به موفقیت‌های خوبی در توسعه ماژول‌های «mmWave AiP» برای گوشی‌های آیفون نسل بعدی خود رسیده‌اند. با این حساب احتمال به کار گرفتن این فناوری در نسل بعدی آیپد‌های اپل نیز قوت می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی

براساس اعلام برخی منابع آگاه، اپل در طراحی و توسعه ماژول‌هایAiP به مرز خودکفایی رسیده است. احتمالا دستگاه‌های رده بالا اپل همچون مدل‌های پیشرفته آیپد که قرار است سال 2021 به بازار عرضه شوند، با فناوری طیف موج میلی‌متری یا  mmWave به بازار عرضه شوند.

با وجودی که هنوز نام محصولاتی که با این فناوری رونمایی خواهند شد، مشخص نشده است؛ اما تقریبا قطعی است که آیپد پرو بالا رده یکی از دستگاه‌هایی است که با پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری mmWave  رونمایی خواهد شد.

در شبکه 5G  امکان استفاده از موج میلی‌متری یا mmWave وجود دارد که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی - می‌تواند سرعت بالای اینترنت نسل پنجم را در اختیار کاربران قرار دهد.

موج - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی - میلی‌متری سیگنالی است که طول موجش به صورت میلی‌متری اندازه گیری می‌شود. با فناوری موج میلی‌متری می‌‌توان ظرفیت بیشتری را برای انتقال داده در اختیار داشت. در واقع mmWave - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی - ظرفیت گسترده‌ای را در محدوده فرکانسی پایین ارائه می‌دهد و آن را برای در اختیار داشتن پهنای باند بیشتر در مناطق با جمعیت متراکم شهری ایده آل می‌کند.

مدل‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر فراهان استان مرکزی - مختلف آیفون 12 در ایالات متحده به صورت انحصاری از فناوری mmWave پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود سال آینده میلادی، گوشی‌های آیفون بتوانند به صورت گسترده‌تری از این فناوری بهره ببرند. ظاهرا اپل سخت در تلاش است تا ماژول‌های AiP  را توسعه داده و قدم بزرگ‌تری به سمت توسعه ماژول‌های «RF-FEM» با هدف تامین مودم برای دستگاه‌هایش بردارد.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر اپل معتقد است که تولید آیپد پرو با نمایشگر مینی LED در سه ماهه چهارم 2020 آغاز می‌شود. انتظار می‌رود نیمه اول سال 2021 این دستگاه‌ها به بازار عرضه شوند. همچنین به نظر می‌رسد که آیپد پرو با نمایشگر مینی‌ LED نیز اوایل سال 2021 معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone