🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  3. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16097.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید نمایشگرهای سامسونگ در رویداد The First Look 2021 معرفی می‌شوند

سامسونگ معمولا سال جدید را با تلویزیون‌های جدید خود آغاز می‌کند اما این‌بار شرایط کمی متفاوت است. این کمپانی کره‌ای می‌خواهد با برگزاری رویداد «The First Look 2021»، از نسل جدید فناوری‌های نمایشگر و محصولات ...

سامسونگ معمولا سال جدید را با تلویزیون‌های جدید خود آغاز می‌کند اما - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - این‌بار شرایط - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - کمی متفاوت است. این کمپانی کره‌ای می‌خواهد با برگزاری رویداد «The First Look 2021»، از نسل جدید فناوری‌های نمایشگر و محصولات خود رونمایی کند.

سامسونگ پیش از برگزاری نمایشگاه CES - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - 2021 که در تاریخ ۲۲ دی آغاز و در ۲۵ دی تمام می‌شود، رویدادی را برای رونمایی از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود برای سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد. این مراسم در تاریخ ۱۷ دی برگزار خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - شد و انتظار می‌رود در آن از تلویزیون‌های میکرو ال‌ای‌دی (MicroLED)، مینی ال‌ای‌دی و تلویزیون QLED با رزولوشن‌های 4K و 8K رونمایی شود.

با توجه به اینکه سامسونگ به آینده نمایشگرها در دعوتنامه خود اشاره کرده، شاید در این مراسم با تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های مجهز به آن‌ها هم روبه‌رو شویم. این احتمال وجود که در این رویداد از نسل جدید تلویزیون‌های متفاوتی مانند The Frame و همچنین The Sero هم رونمایی شود.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران

این کمپانی کره‌ای به تازگی تلویزیون ۱۱۰ اینچی میکرو ال‌ای‌دی خود را برای خانه‌ها معرفی کرده. این محصول با رزولوشن 4K، کیفیت تصویر مشابه با OLED دارد و همچنین از اسپیکرهای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - ۵.۱ کانال و سیستم عامل تایزن بهره می‌برد. در اطراف این تلویزیون تقریبا حاشیه‌ای به چشم نمی‌خورد. سامسونگ ادعا کرده این تلویزیون جدید روشنایی و کنتراست بالایی دارد و صدای فراگیر در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

این شرکت می‌خواهد برای نسل آینده تلویزیون‌ها خود بجای OLED، به سراغ فناوری میکرو ال‌ای‌دی برود. به صورت تئوری نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی زوایای دید، کنتراست - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - و زمان پاسخگویی مشابه با پنل‌های OLED دارند و مشکلاتی مانند روشنایی پایین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - همچنین سوختگی پیکسل در آن‌ها به چشم نمی‌خورد.

با وجود تمام مزایا، با یک فناوری جدید - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - روبه‌رو هستیم که در ابتدا با قیمت بالایی وارد بازار می‌شود و با گذر زمان قیمت آن کاهش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رویان استان مازندران - پیدا خواهد کرد. علاوه بر MicroLED، تلویزیون‌های QD-OLED هم در آینده نه چندان دور از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone