تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32812.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری سیستم عامل مک و امکان هک شدن در زمان استفاده از وای فای

اگر کامپیوتر شما یکی از محصولات اپل با سیستم عاملی قدیمی تر از نسخه 10.13.6 های سیرا است، پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر نسبت به آپگرید سیستم عامل خود به آخرین نسخه اقدام کنید. ...

اگر کامپیوتر شما یکی از محصولات اپل با سیستم عاملی قدیمی تر از نسخه 10.13.6 های سیرا است، پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر نسبت به آپگرید سیستم عامل خود به آخرین نسخه اقدام کنید.

در کنفرانس «Black Hat» لاس وگاس، پژوهشگران حوزه امنیت آسیب پذیری جدیدی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - را در سیستم عامل مک نشان دادند که به مهاجم اجازه می دهد کامپیوتر قربانی را از راه دور تحت کنترل بگیرد.

اپل در نسخه 10.13.6 سیستم عامل مک آسیب پذیری وای فای را رفع کرده است

عامل اصلی آسیب پذیری ابزار مدیریت دستگاه «MDM» بوده که به گفته متخصصین، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - در زمان اتصال سیستم به شبکه وای فای امنیت کاربر را به خطر می اندازد. البته اپل در نسخه 10.13.6 سیستم عامل مک آسیب پذیری مذکور را رفع کرده اما در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و کاربران از نسخه های قبلی مک استفاده می کنند.

جالب است بدانید که امکان حمله حتی پیش از بالا آمدن کامل سیستم عامل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - وجود دارد؛ چرا که در زمان راه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - اندازی اولیه، سیستم با سرورهای اپل ارتباط برقرار کرده و نرم افزارهای مورد نیاز و سفارشی (برای شرکت ها) را دانلود می کند. در این زمان ابزار MDM فعال بوده و فهرست موارد مورد نیاز را برای بارگیری تأیید می کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران

نکته اینجاست که در حالت عادی، تمام آیتم ها پس از بررسی توسط سرور علامت گذاری می شوند اما در زمان تحویل فهرست از MDM به سرور، این پایش صورت نمی گیرد و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - هکرها در همین بین می توانند فهرست اصلی را با فهرستی از برنامه های مخرب عوض - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - کنند.

گفتنی است علی رغم دشواری انجام حمله مذکور، باز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - هم ریسک نفوذ هکرها به کامپیوتر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بهشهر استان مازندران - کاربران وجود داشته و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که پس از آلوده شدن یک سیستم، سایر رایانه های متصل به آن (در یک شرکت) نیز در دسترس مهاجان قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone