🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35651.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا برای استوری‌ها موسیقی بگذارند

اینستاگرام این روزها خود را با رونمایی از ویژگی‌های جدید سرویس اجتماعی‌اش مشغول کرده و حالا بعد از معرفی پلتفرم IGTV و قابلیت تماس تصویری گروهی، این کمپانی تغییراتی هم در بخش استوری‌ها داده است؛ ...

اینستاگرام این روزها خود را با رونمایی از ویژگی‌های جدید سرویس اجتماعی‌اش مشغول کرده و حالا بعد از معرفی پلتفرم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - IGTV و قابلیت تماس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تصویری گروهی، این کمپانی تغییراتی هم در بخش استوری‌ها داده است؛ از امروز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربران اپلیکیشن موبایل اینستاگرام می‌توانند برای پس‌زمینه استوری‌ها موسیقی بگذارند.

در ویژگی جدید اینستاگرام از آهنگ‌های پیش فرض اپلیکیشن استفاده می‌کنید

برای استفاده از این ویژگی، بعد از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آنکه وارد بخش استوری شدید کافیست روی استیکرها کلیک کرده و سپس آیکون Music را انتخاب کنید تا هزاران موسیقی پیشنهادی نمایش داده شود. در نهایت هم می‌توانید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هر کدام را که خواستید روی پس زمینه استوری بگذارید. در کنار قابلیت جستجوی بین آهنگ‌ها، اینستاگرام فیلترهایی را قرار داده تا راحت‌تر به نتیجه مورد نظر برسید.

مثلا قابلیت این را دارید تا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بسته به محبوبیت موسیقی‌ها، سبک یا اصلا حال خودتان آهنگ‌ها را جدا کرده و یک گزینه بهتر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را برای استوری‌ها انتخاب کنید. البته می‌توانید پیش از اضافه کردن اهنگ به نسخه پیش‌نمایش آن‌ها نیز را گوش دهید. اینستاگرام قول داده که در ماه‌های آتی آهنگ‌های بیشتری به اپلیکیشن خود اضافه کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی
بعد از افزودن استوری، استیکری با اسم آهنگ و نام خواننده به استوری اضافه خواهد شد و فالوورهایتان می‌توانند آن را ببینند

موسیقی‌های استوری تنها محدود به عکس‌ها نیستند و این ویژگی در گرفتن ویدیو هم کاربرد دارد. بعد از آنکه بخش استوری را باز کردید، در کنار آیکون ضبط ویدیو می‌توانید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موسیقی دلخواه خود را انتخاب کنید. با این کار، آهنگ به پس زمینه ویدیو تبدیل خواهد شد و در هنگام تماشای استوری کاربران آن را می‌شوند.

قابلیت «موسیقی در استوری‌ها» فعلا تنها برای iOS منتشر شده و با توجه به گفته اینستاگرام در آینده نیز به دیوایس‌های اندرویدی می‌آید. همچنین توسعه‌دهنده تایید کرده که این ویژگی تنها در دسترس کاربران 51 کشور قرار می‌گیرد و به همین خاطر همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone