تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43842.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دیدار تیم‌ های برتر سفر تحقیقاتی ال‌ جی با سفیر کره‌ جنوبی

 شرکت ال جی چندی قبل از راه اندازی پروژه ای تحت عنوان LG Global Challenger خبر داد که با هدف حمایت از دانشجویان برای مطالعه و تحقیق روی موضوعات مورد علاقه شان کلید خورد. دانشجویان علاقمند طرح ...

 شرکت ال جی چندی قبل از راه اندازی پروژه ای تحت عنوان LG Global Challenger خبر داد که با هدف حمایت از دانشجویان برای مطالعه و تحقیق روی موضوعات مورد علاقه شان کلید خورد.

دانشجویان علاقمند طرح های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مورد نظر خود برای انجام تحقیقات را در بازه زمانی مشخصی به شرکت ال جی ارائه و طی مراسمی که سال قبل در هتل اسپیناس تهران برگزار شد به ارائه توضیحات پیرامون آن پرداختند.

در نهایت پنج گروه به مرحله فینال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راه پیدا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کردند و از سوی این شرکت مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

حالا ال جی با ارسال بیانیه ای رسمی از آماده سازی این تیم ها برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعزام به خارج از کشور و همچنین ملاقاتشان با سفیر کره جنوبی پیش از عزیمت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خبر داده که در ادامه از شما دعوت می کنیم به متن این بیانیه خبری توجه نمایید.

مراسم بدرقه برترین تیم‌ های مسابقه تحقیقاتی LG Global Challenger در حضور سفیر محترم کره جنوبی جناب آقای Seung Ho - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Kim، و مدیرعامل شرکت ال‌ جی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - الکترونیکس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در ایران جناب آقای Deuk soo Ahn در رستوران مدرن مجتمع تجاری روشا برگزار شد.

قرار است با فاصله کمی از برگزاری این مراسم، پنج تیم‌ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برتر این دوره، سفرهای تحقیقاتی خود را به پنج کشور انتخابی یعنی کره‌ جنوبی، اسپانیا، فنلاند، بلژیک و ایتالیا آغاز کنند و با تحقیق در حوزه مورد علاقه‌ شان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست پر به کشور بازگردند.

اولین گروه این تیم‌های برگزیده 15 تیر سفر خود را به کره‌جنوبی انجام می‌ دهد. همچنین سفیر کره‌ جنوبی از شرکت‌ کنندگان دعوت کردند تا در اجرای ارکستر ملی کره در تالار وحدت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به مناسبت هفته - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرهنگی کره در تاریخ 17 تیرماه تشریف بیاورند.

سفیر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محترم کره‌جنوبی با تشکر از شرکت ال‌ جی بابت اجرای این برنامه تحقیقاتی در ایران گفت:

دولت کره همیشه شرکت‌های کره‌ای را تشویق - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا در کنار برنامه‌های بازاریابی، مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز تقویت کنند. ایران کشوری بزرگ و تاریخی است و ما قصد داریم همیشه روابط - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوستانه خود را با آن حفظ و تقویت کنیم. ما همیشه به شرکت‌های خود توصیه می‌کنیم تا به قلب مردم نفوذ کنند و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هدف‌شان فقط کسب سود نباشد. مثل کارهایی نظیر این مسابقه شرکت ال‌جی، که هدف آن ماندگاری در ذهن و قلب مردم ایران است.

این برنامه، اولین و جدیدترین برنامه‌های سفر تحقیقاتی به خارج کشور است که برای دانشجویان ایرانی که در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تحصیل مشغول‌اند تدارک دیده شده است. این سفر تحقیقاتی برای اولین بار در سال 1995 در کره جنوبی پایه‌ریزی شد و به‌عنوان محبوب‌ترین برنامه عمده و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اردوی سفر به خارج از کشور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در میان دانشجویان دانشگاه‌های کره، با نرخ رقابت ۱ به ۲۱ شناخته شد و مورد استقبال همگان قرار گرفت. دانشجویان در این پروژه می‌ توانند آزادانه موضوع سفر و کشور موردعلاقه خود را انتخاب و موقعیت‌ های بی‌نظیری را تجربه کنند.

برای این سفر تحقیقاتی ۶ موضوع در زمینه‌های علوم طبیعی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و فرهنگ و هنر برای انتخاب وجود دارد و شرکت ال‌ جی در ایران نیز از ۲۰ شهریورماه تا 10 دی‌ماه سال ۱۳۹۵ با انتشار فراخوانی از دانشجویان فعال و علاقه‌مند دعوت به حضور در این رقابت کرد.

بعد از بررسی طرح های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارائه شده نیز در نهایت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 5 تیم از سوی برترین اساتید دانشگاه های ایران برگزیده شدند.

آشنایی با برگزیده‌ها

این 5 گروه، در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رقابت بزرگ علمی LG Global Challenger به‌عنوان برگزیده‌ها انتخاب‌شده‌اند:

  • گروه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موضوع حفاظ ایمنی مترو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به مقصد کره جنوبی
  • گروه دانشگاه علم و صنعت با موضوع بازیافت تایرها برای استفاده در صنعت راه‌آهن به مقصد اسپانیا
  • 3. گروه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دانشگاه هنر تهران با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موضوع کام‌جویی در آموزش به مقصد فنلاند
  • 4. گروه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موضوع روش‌های متنوع تفکیک از مبدأ در مؤسسات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تجاری کشورهای توسعه‌یافته به مقصد بلژیک
  • 5. گروه دانشگاه تهران با موضوع ِ Design for Community Well-being through Cultural Emotions به مقصد ایتالیا

هر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گروه شرکت‌ کننده به‌صورت مستقل در اوایل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تابستان از سازمان‌ های دولتی، آزمایشگاه‌ ها، دانشگاه‌ ها، شرکت‌ ها و نهادهای علمی تراز اول جهان که قبلاً در طرح مشخص‌شده‌ اند بازدید می‌ کنند و این زمان را صرف تحقیقات در این کشور انتخابی می‌ کنند. تیم برتر بعد از انجام سفرهای تحقیقاتی مبلغ 12000 دلار به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد و همچنین فرصت یک دوره کارآموزی در شرکت ال‌جی الکترونیکس خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone