🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  2. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12355.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر ردمجیک ۶ از نرخ نمونه‌برداری لمسی حداکثر ۵۰۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد

ردمجیک ۱۴ اسفند از تلفن هوشمند بعدی خود با نام RedMagic 6 رونمایی می‌کند. این شرکت حالا پیش از رونمایی رسمی محصول خود رسما دست به تبلیغ برخی از ویژگی‌های این گوشی زده است. مدیر ...

ردمجیک ۱۴ اسفند از تلفن هوشمند بعدی خود با نام RedMagic 6 رونمایی می‌کند. این شرکت حالا پیش از رونمایی رسمی محصول خود رسما دست به تبلیغ برخی از ویژگی‌های این گوشی زده است. مدیر برند ردمجیک چند روز پیش بخشی از مشخصات فنی ردمجیک ۶ را تایید کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه پشتیبانی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - است که اولین موبایل دنیا با این قابلیت خواهد بود. به‌علاوه، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - ردمجیک ۶ از نرخ نمونه‌برداری لمسی حداکثر ۵۰۰ هرتزی برای یک انگشت و نرخ نمونه‌برداری حداکثر ۳۶۰ هرتزی برای چند انگشت پشتیبانی می‌کند.

به‌علاوه، از آن‌جایی که ردمجیک ۶ یک گوشی گیمینگ محسوب می‌شود، از دکمه‌هایی در کناره دستگاه برخوردار است. این دکمه‌ها نرخ نمونه‌برداری ۴۰۰ هرتزی دارند. ردمجیک همچنین برای مدیریت دمای دستگاه از سیستم خنک‌سازی مبتنی بر مایع و هوا استفاده کرده است. ردمجیک ۶ احتمالا از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - خواهد کرد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران

ردمجیک که از زیرمجموعه‌های شرکت Nubia است مثل تمام سازندگان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - تلفن‌های رده بالای اندروید در سال ۲۰۲۱ در ردمجیک ۶ از قوی‌ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد که از فناوری شارژ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شرکت مدعی است که شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن از فناوری‌های شارژ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - سریع رقبا سریع‌تر است.

ردمجیک اخیرا با شرکت «تنسنت گیمز» - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - (Tencent Games) همکاری‌هایی داشته، به همین خاطر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - نرم‌افزار ردمجیک ۶ از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نوشهر استان مازندران - بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های ویژه‌ای در زمینه بازی‌ها بهره می‌برد. این گوشی طبیعتا با پشتیبانی از 5G و البته وای‌فای ۶ عرضه می‌شود. نرم‌افزار پیش‌فرض این دستگاه رابط کاربری اختصاصی ردمجیک است که روی اندروید ۱۱ سوار می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی خیلی زود پس از رونمایی به بازارهای جهانی راه پیدا کند، اما فعلا اطلاعات معتبری در این زمینه در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone