🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22999.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ستاری: با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان روزانه ۳۰۰ هزار ماسک تولید خواهیم کرد

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خبر از همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک داد و تاکید کرد که هم‌اکنون این ظرفیت به روزی ۲۰۰ هزار مورد رسیده است. «سورنا ستاری» در نشست ...

معاون علمی و فناوری رییس جمهور خبر از همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک داد و تاکید کرد که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - هم‌اکنون این ظرفیت به روزی ۲۰۰ هزار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - مورد رسیده است.

«سورنا ستاری» در نشست خبری تولید کیت های ساخت ایران برای تشخیص کرونا، ماسک و داروهای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - درمانی این بیماری که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد اعلام کرد که ماسک‌های تولید شده این شرکت‌ها از نوع N95 و N99 بوده و مخصوص کادر پزشکان است. او می‌گوید - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - که معاونت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - علمی به صورت جدی این اقدامات را دنبال می‌کند: «امیدواریم تا این هفته با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام بتوانیم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - ظرفیت تولید این ماسک‌ها را به ۳۰۰ هزار ماسک در روز برسانیم که میزان قابل توجهی است.»

به گفته معاون علمی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - فناوری ریاست جمهوری، کل تولیدات کارخانه تولید ماسک و دستگاه های آن و فیلتر نانو، ساخت داخل بوده است. وی با بیان اینکه این ماسک ها، ویروس ها را حتی در سایز پایین تر از بین می برد و مانع ورود آن به دستگاه تنفسی می شود، گفت: «این اتفاق بزرگی است که ما توانستیم به واسطه شرکت های دانش بنیان در مدت کوتاهی با ظرفیت بالا به تولید برسانیم.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان

معاون علمی و فناوری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - ریاست جمهوری در خصوص کیت های تشخیص ویروس کرونا و روش های تشخیص بومی این ویروس نیز اظهار کرد که معاونت علمی از همان روزهای اول در مورد توسعه این محصول با شرکت‌ها همکاری کرده است: «با توجه به ناشناخته بودن ویروس کرونا، تولید این کیت ها با همکاری وزارت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - بهداشت در حال انجام است و در این راستا از تمام ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده شده و آنها برای تحقق این موضوع بسیج شده‌اند.»

وی در خصوص نرم افزارها و بخش تولید محتوای مرتبط با ویروس کرونا گفت: «بسیاری از شرکت های دانش بنیان در حوزه IT و نرم افزار، تولید محتوا، ورود پیدا کرده اند و همراهی جدی در این زمینه با معاونت علمی دارند. تاکنون این شرکت ها توانسته اند بازار خوبی را در حوزه تولید محتوا پاسخگو باشند.»

وی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو همراهی جدی در زمینه تولیدات شرکت های دانش بنیان دارد، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر رودبار استان گیلان - ابراز امیدواری کرد که بتوانند همگام با حمایت مردم اتفاقات خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone