🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29507.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قاب هوشمند آیفون های ۲۰۱۸ معرفی شد

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد ارائه قاب هوشمند آیفون های XR و XS توسط اپل به گوش می رسید و سرانجام این شرکت کیس های مذکور را در دسترس کاربران قرار داده است. جنس ...

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد ارائه قاب هوشمند آیفون های XR و XS توسط اپل به گوش می رسید و سرانجام این شرکت کیس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های مذکور را در دسترس کاربران قرار داده است.

جنس این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محصول از سیلیکون بوده و در رنگ های مشکی و سفید ارائه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده اند. خمیدگی بخش باتری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نسبت به نسل قبل کاهش یافته که در دست گرفتن آن را تسهیل می کند. متاسفانه در بخش توضیحات این محصول تاکید شده که قاب با آیفون های قبلی سازگاری ندارد و در نتیجه علی رغم شباهت بسیار زیاد ابعاد و قابلیت های  آیفون X به مدل امسال، امکان استفاده از قاب را ندارد.

به گفته اپل در این کیس ها سیم پیچ شارژ بی سیم جداگانه ای تعبیه شده و با شارژهای تحت استاندارد Qi سازگاری دارند، در نتیجه می توان حتی زمان که کیس روی گوشی قرار دارد، آنها را به صورت بی سیم شارژ کرد. مشابه آیفون های جدید در صورت استفاده از شارژ سازگار با USB-C PD باتری با سرعت بیشتری پر خواهد شد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اپل هنوز جزییات دقیقی را در مورد پک باتری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اعلام نکرده اما مدعی افزایش قابل توجه زمان شارژدهی به شکل زیر است:

  • آیفون XS: افزایش زمان استفاده از اینترنت تا ۲۱ ساعت، مکالمه تا ۳۳ ساعت و پخش ویدیو تا ۲۵ ساعت
  • آیفون XS Max: افزایش زمان استفاده از اینترنت تا ۲۰ ساعت، مکالمه تا ۳۷ ساعت و پخش ویدیو تا ۲۵ ساعت
  • آیفون XR: افزایش زمان استفاده از اینترنت تا ۲۲ ساعت، مکالمه تا ۳۹ ساعت و پخش ویدیو تا ۲۷ ساعت

دیگر ویژگی قابل توجه این قاب ها امکان نمایش میزان شارژ باقی مانده در بخش نوتیفیکیشن و کنار آیکون باتری موبایل است. قاب هوشمند آیفون های ۲۰۱۸ برای هر سه مدل ارائه شده و به صورت مشابه برچسب قیمتی ۱۲۹ دلاری برای آنها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شروین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روز بخیر آیا یه سوال داشتم طرفای شهرک فرهنگیان کبودرآهنگ هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone