🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29490.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نتایج فوق العاده‌ بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ در مقایسه با مدل قبلی و کایرین ۹۸۰

تقریباً تمامی پرچمداران و موبایل‌های پیشرفته آینده قرار است به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شوند و از آخرین تولید شرکت کوالکام بهره ببرند. چندی وقتی بود که این تولید کننده‌ی چیپست سکوت اختیار کرده بود ...

تقریباً تمامی پرچمداران و موبایل‌های پیشرفته آینده قرار است به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شوند و از آخرین تولید شرکت کوالکام بهره ببرند. چندی وقتی بود که این تولید کننده‌ی چیپست سکوت اختیار کرده بود و برخی کارشناسان نگران این بودند که چیپست بعدی این شرکت به موقع تولید نشود اما پس از نمایشگاه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - CES 2019، کوالکام با انتشار بنچمارک تقریباً تمامی منتقدانش را ساکت نمود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

حال جزئیات منتشر شده نشان می دهد بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ در چه زمینه‌هایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - و به چه مقدار پیشرفت داشته است. با اینکه هنوز هیچ تلفن هوشمندی که مجهز به این چیپست باشد منتشر نشده اما کارشناسان سایت XDA مجبور بودند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - با استفاده از گوشی‌های نمونه‌ی اولیه آزمایشی که از ۶ گیگابایت رم، بنچمارکی از این چیپست تهیه کنند.

در مقابل این نمونه‌ی آزمایشی، نتایج فعالیت یک گوشی پیکسل XL با ۴ گیگابایت رم، به همراه آنر مجیک 2 با ۸ گیگابایت رم قرار گرفت تا بنچمارک اسنپدراگون نسبت به این دو گوشی بررسی شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

بر اساس بنچمارک‌هایی نظیر 3DMark، AnTuTu و GFXbench اسنپدراگون ۸۵۵ موفق شده همانطور پیش بینی می‌شد عملکرد بسیار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ داشته باشد. حتی بنچمارک هوش مصنوعی این چیپست بیش از سه برابر امتیاز کسب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده توسط مدل قبلی است.

در فهرست زیر پیشرفت اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۸۵۵ نسبت به مدل قبلی در بنچ مارک‌های مهم درج شده است؛

  • پیشرفت ۲۴ درصدی در بنچمارک AnTuTu
  • پیشرفت ۴۸ درصدی در تست تک هسته‌ای گیکبنچ
  • پیشرفت ۳۵ درصدی در تست چند هسته‌ای گیکبنچ
  • پسرفت ۲ درصدی در بنچمارک PCMark
  • پیشرفت ۲۱ درصدی در بنچمارک 3DMark
  • پیشرفت ۳۶۹ درصدی در بنچمارک AI
  • پیشرفت ۱۳۱۶ درصدی در بنچمارک AImark

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان

علاوه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - بر این علیرغم ادعا‌های بسیار زیاد هواوی، اسنپدراگون ۸۵۵ امتیازات بیشتری در این بنچمارک نسبت به کایرین ۹۸۰ از خود ثبت کرده و در قسمت بنچمارک هوش مصنوعی، ساخته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - کوالکام دو برابر بهتر از چیپست هواوی است. علاوه بر این چیپست پرچمدار کوالکام نمرات بسیار خوبی در بنچمارک گرافیکی ثبت کرده - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - و گزینه‌ی مناسبتری برای گیمینگ به حساب می‌آید.

در فهرست زیر برتری اسنپدراگون - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۸۵۵ نسبت به کایرین ۹۸۰ در بنچ مارک‌های مهم درج شده؛

  • برتری ۲۹ درصدی در بنچمارک AnTuTu
  • برتری ۶ درصدی در تست تک هسته‌ای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیکبنچ
  • برتری ۱۴ درصدی در تست چند هسته‌ای گیکبنچ
  • پسرفت ۱۸ درصدی در بنچمارک PCMark
  • پیشرفت ۵۲ درصدی در بنچمارک 3DMark
  • پیشرفت ۹ درصدی در بنچمارک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر گلپایگان استان اصفهان - AI
  • پیشرفت ۱۹ درصدی در بنچمارک AImark
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone